Az elmúlt időszakban fontos változás történt a YouTube használatában, számítógépek és mobilok helyett egyre inkább előretör a tartalmainak okostévéken való megtekintésre, az USA-ban már ez a vezető platform a lejátszási idő tekintetében.
Ennek megfelelően a YouTube vezetősége fontosnak tartotta egy kimondottan a nagy képernyős nézőkre szabott reklámblokk feltalálását, a kezdeményezés keretében most megszületett és bétában elérhetővé vált a 30 másodperces, elnyomhatatlan reklámhely.
A hirdetők csak az okostévét és a Chromecastot használó nézők számára jeleníthetik meg a rekord hosszú reklámokat, ha pedig a nézők túl bosszantónak találják ezeket, akkor kénytelenek lesznek előfizetni a reklámmentesítést is tartalmazó YouTube Premiumra.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!