A pálcikaszextől a virtuális valóság pornóig!

Forrás: Origo
1/24
A nyolcvanas évek elejének meghatározó számítógépe volt a ZX Spectrum, amely az első microcomputerek egyikének számított. Már erre az eszközre is készültek erotikus programok, például a beszédes című Fantasy című darab.Forrás: Origo
Forrás: Origo
2/24
Az egyik első Apple computer, az Apple II nem egy kifejezett játékgép, de azért vetkőzőpóker (Stip Poker) készült rá, biztos, ami biztos.Forrás: Origo
Forrás: Origo
3/24
A Jogando című 1983-as Atari játékban egy csattogó olló üldözött egy meztelen pacákot egy labirintusban. Ha elkapta, akkor el lehet képzelni, hogy mi történt, de ha a főhős bejutott középre, akkor beteljesülhettek a vágyai.Forrás: Origo
Forrás: Origo
4/24
A legendás Commodore 64-re írt Stroker esetében nem sokat vacakoltak a sztorival. A joystick-et kellett rángatni, és kész. Létezett olyan verziója is, amiben egy hölgy volt a főszereplő, aminek szintén erőssége volt a rendkívül kifinomult játékmenet és a félénk, prűd ábrázolás.Forrás: Origo
Forrás: Origo
5/24
Egy időben borzasztóan mentek a 8 bites gépeken a különféle "olimpiai\" játékok, amelyek több sportágat öleltek fel. A World Games, Summer Games, Winter Games és California Games után megcsinálták a Sex Gamest is. Nyilván.Forrás: Origo
Forrás: Origo
6/24
1987-ben született meg a klasszikus Larry sorozat, amely végül IBM PC-n futott be nagy karriert. Ennek kissé szerencsétlen, dzsigoló külsejű főhőse minden részben "szerelmes\" lett valakibe, akit különféle fejtörők, rejtvények megoldása révén kellett meghódítania.Forrás: Origo
Forrás: Origo
7/24
Szegény Larryvel mindig különféle balesetek történtek. Itt például kikötözték, aztán jól otthagyták.Forrás: Origo
Forrás: Origo
8/24
Az Amiga csodagépnek számított a nyolcvanas évek végén, születtek is rá érdekes játékok szép számmal. A Dal'X című kissé érthetetlen szoftverben egy férfi nemi szervvel kellett végigugrándozni a világon. Nehéz elképzelni azt a meetinget, ahol ezt keresztülverték a szoftvercégen.Forrás: Origo
Forrás: Origo
9/24
Elvira, a sötét hercegnő egy amerikai horrorparódia, amelyben a főszerepet egy dús keblű boszorkány játssza, akinek a testi adottságait gyakorlatilag az egész filmben kihangsúlyozzák. Naná, hogy készült belőle számítógépes feldolgozás is a kilencvenes évek elején IBM PC-re!Forrás: Origo
Forrás: Origo
10/24
De vissza az Amigához! A Sex Vixens From The Space megmutatta, hogy milyen lehetőségek rejlenek a gépben. Ez a grafika akkoriban ultramenőnek és rendkívül valósághűnek számított.Forrás: Origo
Forrás: Origo
11/24
A szexualitás a játékkonzolokat sem kerülte el. A kilencvenes évek elejének egyik legnépszerűbb gépe volt a Sega Mega Drive, amelyen megjelent a Divine Sealing című játék, amiben komoly szerepet kapott az erotika.Forrás: Origo
Forrás: Origo
12/24
1997-ben megjelent a várva várt PlayStaion, és befutott rá a japánok randiszimulátora a Dokyusei 2. Ebben az epikus programban az volt a játékos feladata, hogy a választott karakterével próbáljon meg minél több férfival vagy nővel ágyba bújni.Forrás: Origo
Forrás: Origo
13/24
Az ezredforduló előtti években rohamosan fejlődtek a grafikai lehetőségek. Többek között a valósághű ábrázolásnak is köszönhető, hogy az 1999-es Kanon több százezer példányban fogyott. A főhőse egy fiatal lány volt, aki elveszett emlékeit kereste, és közben felfedezte a testiség örömeit....Forrás: Origo
Forrás: Origo
14/24
2000 után jöttek az új videokártyák, az egyre erősebb hardverek az új konzolhullám és ezzel együtt az új trendek. A GTA San Andreasban nem a szexen volt a hangsúly, hanem a bűnözésen, az akción, de aki akart, találhatott magának párt a játékban.Forrás: Origo
Forrás: Origo
15/24
A Fahrenheit: Indigo Prophecy egy ízig-vérig kalandjáték volt, amiben egy Lucas nevű palival kellett megoldani egy gyilkossági ügyet. Csakhogy a játék közepén megjelent a szerelmi szál is egy rövid időre, aminek ábrázolására komoly hangsúlyt fektettek a programozók.Forrás: Origo
Forrás: Origo
16/24
Ugyanebbe a sorba illik a God of War, ami például egy kaszabolós játék volt, ahol mellékszálként jelent meg az erotika.Forrás: Origo
Forrás: Origo
17/24
Még mindig a GoW.Forrás: Origo
Forrás: Origo
18/24
Azért megmaradtak a szexet a központba helyező játékok is. A beszédes cím 7Sins-ben komoly szerep jutott a malackodásnak.Forrás: Origo
Forrás: Origo
19/24
A Singles pedig olyan volt, mint a legendás Sims, csak itt nem az egész emberi életet állították a középpontba, hanem annak egy kisebb részét, konkrétan a párválasztást.Forrás: Origo
Forrás: Origo
20/24
Az új generációs konzolok (PS3, Xbox 360) komoly ugrást hoztak a vizualitásban (is). A 2010-es Mass Effect 2 űroperában a csihi-puhi mellett jutott némi tér az érzelmeknek is, amelyet a szerzők megpróbáltak igen valósághűen ábrázolni.Forrás: Origo
Forrás: Origo
21/24
A hardverek teljesítménye már ekkor lehetővé tette a filmszerű grafika megjelenítését, amit a disztópikus sci-fi fantasy Far Cry 3-ban remekül ki is használtak.Forrás: Origo
Forrás: Origo
22/24
És még erre is rá lehetett tenni egy lapáttal a PS4-gyel és az Xbox One-nal, amit a Witcher 3 legendássá vált szexjelenetei is tökéletesen bizonyítanak. A játékban nem ezen van a hangsúly, de a 18-as karika nem csak a fröcsögő vér miatt került fel a dobozra.Forrás: Origo
Forrás: Origo
23/24
És ezzel meg is érkeztünk a virtuális valóság korába, ami sok szempontból visszalépést jelent. Az erőforrásigényesebb nézőpont miatt a grafika rosszabb, mint amit a PC-knél, konzoloknál megszokhattunk, ráadásul visszatért a tökéletesen öncélú szex is, ami utoljára csak a nyolcvanas évek közepére volt igazán jellemző.Forrás: Origo
Forrás: Origo
24/24
És ezzel meg is érkeztünk a virtuális valóság korába, ami sok szempontból visszalépést jelent. Az erőforrásigényesebb nézőpont miatt a grafika rosszabb, mint amit a PC-knél, konzoloknál megszokhattunk, ráadásul visszatért a tökéletesen öncélú szex is, ami utoljára csak a nyolcvanas évek közepére volt igazán jellemző.Forrás: Origo