Nem lesz többé "csigatévé"

Az őszi arculatváltás jegyében megváltozik a tv2 logója is. A csatornát így már nem lehet az embléma után "csigagtévének" hívni.

Fiatalosabb arculattal igyekszik a nyár végével önmagát megújítani a tv2 kereskedelmi csatorna, írja a kreativ.hu. Megváltoznak a műsorblokkokat elválasztó bejátszások, a műsorok főcímei és szignáljai, valamint a stúdiók is új díszleteket kapnak. A legszembetűnőbb újdonság azonban minden bizonnyal a csatorna új logója lesz.

Az átalakítások célja, hogy a tavasszal a rivális RTL Klub mögött a nézettségi versenyben lemaradó tv2 visszanyerje pozícióját a médiapiacon. A korábban magát "családi televízióként" meghatározó tv2 arculatát most dinamikusabbá, közvetlenebbé és fiatalosabbá igyekszik alakítani.

Megújul számos műsor, köztük a Jó reggelt Magyarország!, a Claudia, a Tények, az Aktív, a Jó estét Magyarország! és a Napló. Megszűnik a Magyar televíziózás hosszú ideig legsikeresebb műsora, a Dáridó. A változások zászlóshajójának szerepe pedig a szeptember 12-én induló reality show-ra a Big Brotherre hárul majd.

Korábban:
Ősztől megszűnik a Dáridó
Szabad a szex Big Brotherben
Bizonytalanság a tv2 munkatársai közt