Egyelőre harmadik a reggeli tévés műsorok versenyében a Havas Henrik és Liptai Caludia vezette Mokka, amelyet a teljes lakosságot és a 18-49 év közötti korosztályt tekintve is megelőznek konkurensei. Az összes néző körében a közszolgálati tévé Napkelte című programja vezet, a szeptember 13-17. közötti napokban közel 260 ezren választották átlagosan, második az RTL klubos Reggeli, jócskán lemaradva 153 ezres eredményével, utolsónak következik a TV2 Mokká-ja a rivális kereskedelmi csatornáéhoz közeli, 146 ezres nézettséggel.
Egészen más képet mutat a verseny állása, ha a reklámozók szempontjából fontos fiatalabb közönség választásait tekintjük. Az ötven év alatti felnőttek körében az RTL Klub produkciója a legnépszerűbb majdnem 90 ezres nézettséggel, a Napkelte pedig csak hajszálnyival megelőzve a Mokká-t 61 ezer nézőt vonzott ebben a korcsoportban.
A TV2 a délutáni sávban sem tudta megingatni az RTL Klub pozícióit, a Balázs-Mónika-Legyen ön is milliomos tengellyel szembeállított Barbara-Bűbájos boszorkák-Multimilliomos produkciósorozat szinte minden nap lemarad konkurense mögött.
Általában az esti főműsoridőben is hasonlóan alakul a két nagy kereskedelmi tévé versenye, amit meghatároz a Barátok közt rendszeresen magas nézettsége. Vasárnap este azonban az RTL Klub továbbra sem bír a TV2-vel, amely a Napló-val (1 millió 700 ezer) legutóbb is megverte a Barátok közt gyártójának másik sorozatát, a Szeress most-ot (1 millió 400 ezer).
Különösen fontos ez a győzelem a TV2-nek azért, mert a fiatalabb közönség többsége ugyancsak inkább választja a Sváby-műsort, mint az RTL klubos szériát, ráadásul a később következő vasárnap esti filmek versenyében is jól szerepelt a TV2. a szeptember 19-i csúcsfilmek közül a teljes lakosságot tekintve a Pearl Habor - Égi háború (RTL Klub) című amerikai háborús történetet és az A. I. - Mesterséges értelem című sci-fit is körülbelül 1 millió 200 ezren nézték, de a 18-49 év közötti célcsoport köréből már többen választották a TV2 műsorát.
A papírformának megfelelően rosszabbul áll az MTV, amely ismét csak a teljes lakosság körében tudott jelentős sikert elérni, legnézettebb műsora a hétvégi Névshowr volt, amely az idősebb közönségnek köszönhetően összes riválisánál jobb eredményt ért el (1 millió 800 ezer). Jellemző azonban, hogy a fiatalok körében mindkét kereskedelmi csatorna programja népszerűbb volt nála; a köztévé esztrádműsorát a 18-49 év közötti korcsoportból félmillióan, a konkurens hollywoodi filmeket pedig több mint 700 ezren nézték.
No | A műsor címe | Csatorna | Dátum | Nézettség(AMR) | Közönségarány(SHR%) | |
1. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.16. csütörtök | 2 033 263 | 44,7 | |
2. | Barátok közt | RTL Klub | 09.16. csütörtök | 1 996 356 | 40,3 | |
3. | Barátok közt | RTL Klub | 09.15. szerda | 1 983 218 | 40,2 | |
4. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.15. szerda | 1 945 619 | 42,5 | |
5. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.17. péntek | 1 902 330 | 44,7 | |
6. | Barátok közt | RTL Klub | 09.13. hétfő | 1 868 272 | 38 | |
7. | Barátok közt | RTL Klub | 09.14. kedd | 1 847 480 | 38,5 | |
8. | Névshowr | MTV | 09.19. vasárnap | 1 796 916 | 35,6 | |
9. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.13. hétfő | 1 789 524 | 41,9 | |
10. | Gálvölgyi Show | RTL Klub | 09.16. csütörtök | 1 766 646 | 37,2 | |
11. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.14. kedd | 1 764 204 | 41,8 | |
12. | Barátok közt | RTL Klub | 09.17. péntek | 1 741 504 | 36,4 | |
13. | Napló | TV2 | 09.19. vasárnap | 1 672 848 | 37,7 | |
14. | Columbo (am. krimisorozat) | TV2 | 09.15. szerda | 1 551 797 | 34,9 | |
15. | Fókusz | RTL Klub | 09.17. péntek | 1 498 160 | 43,1 | |
16. | Fókusz | RTL Klub | 09.16. csütörtök | 1 489 567 | 38 | |
17. | Kész átverés Show | RTL Klub | 09.16. csütörtök | 1 484 921 | 43,6 | |
18. | Rémület a fedélzeten (am. akciófilm) | RTL Klub | 09.13. hétfő | 1 465 831 | 36,9 | |
19. | Áll az alku | TV2 | 09.17. péntek | 1 465 478 | 32 | |
20. | Fókusz | RTL Klub | 09.15. szerda | 1 450 882 | 38,8 |