Havas Henriket mellőzték a fiatalok

Vágólapra másolva!
A TV2 új reggeli műsora, a Mokka a teljes lakosságot tekintve viszonylag jó eredményt ért el, de a kereskedelmi tévék fő célcsoportjában, a fiatalok körében messze lemaradt az RTL klubos Reggeli mögött, és a köztévés Napkeltét sem tudta legyőzni.
Vágólapra másolva!

Egyelőre harmadik a reggeli tévés műsorok versenyében a Havas Henrik és Liptai Caludia vezette Mokka, amelyet a teljes lakosságot és a 18-49 év közötti korosztályt tekintve is megelőznek konkurensei. Az összes néző körében a közszolgálati tévé Napkelte című programja vezet, a szeptember 13-17. közötti napokban közel 260 ezren választották átlagosan, második az RTL klubos Reggeli, jócskán lemaradva 153 ezres eredményével, utolsónak következik a TV2 Mokká-ja a rivális kereskedelmi csatornáéhoz közeli, 146 ezres nézettséggel.

Egészen más képet mutat a verseny állása, ha a reklámozók szempontjából fontos fiatalabb közönség választásait tekintjük. Az ötven év alatti felnőttek körében az RTL Klub produkciója a legnépszerűbb majdnem 90 ezres nézettséggel, a Napkelte pedig csak hajszálnyival megelőzve a Mokká-t 61 ezer nézőt vonzott ebben a korcsoportban.

A TV2 a délutáni sávban sem tudta megingatni az RTL Klub pozícióit, a Balázs-Mónika-Legyen ön is milliomos tengellyel szembeállított Barbara-Bűbájos boszorkák-Multimilliomos produkciósorozat szinte minden nap lemarad konkurense mögött.

Fotó: Fábián Évi
Svábynak nincs ellenfele

Általában az esti főműsoridőben is hasonlóan alakul a két nagy kereskedelmi tévé versenye, amit meghatároz a Barátok közt rendszeresen magas nézettsége. Vasárnap este azonban az RTL Klub továbbra sem bír a TV2-vel, amely a Napló-val (1 millió 700 ezer) legutóbb is megverte a Barátok közt gyártójának másik sorozatát, a Szeress most-ot (1 millió 400 ezer).

Különösen fontos ez a győzelem a TV2-nek azért, mert a fiatalabb közönség többsége ugyancsak inkább választja a Sváby-műsort, mint az RTL klubos szériát, ráadásul a később következő vasárnap esti filmek versenyében is jól szerepelt a TV2. a szeptember 19-i csúcsfilmek közül a teljes lakosságot tekintve a Pearl Habor - Égi háború (RTL Klub) című amerikai háborús történetet és az A. I. - Mesterséges értelem című sci-fit is körülbelül 1 millió 200 ezren nézték, de a 18-49 év közötti célcsoport köréből már többen választották a TV2 műsorát.

A papírformának megfelelően rosszabbul áll az MTV, amely ismét csak a teljes lakosság körében tudott jelentős sikert elérni, legnézettebb műsora a hétvégi Névshowr volt, amely az idősebb közönségnek köszönhetően összes riválisánál jobb eredményt ért el (1 millió 800 ezer). Jellemző azonban, hogy a fiatalok körében mindkét kereskedelmi csatorna programja népszerűbb volt nála; a köztévé esztrádműsorát a 18-49 év közötti korcsoportból félmillióan, a konkurens hollywoodi filmeket pedig több mint 700 ezren nézték.

NoA műsor címeCsatornaDátumNézettség(AMR)Közönségarány(SHR%)
1.Legyen ön is milliomos!RTL Klub09.16. csütörtök2 033 26344,7
2.Barátok köztRTL Klub09.16. csütörtök1 996 35640,3
3.Barátok köztRTL Klub

09.15. szerda

1 983 21840,2
4.Legyen ön is milliomos!RTL Klub

09.15. szerda

1 945 61942,5
5.Legyen ön is milliomos!RTL Klub

09.17. péntek

1 902 33044,7
6.Barátok köztRTL Klub09.13. hétfő1 868 27238
7.Barátok köztRTL Klub

09.14. kedd

1 847 48038,5
8.NévshowrMTV09.19. vasárnap1 796 91635,6
9.Legyen ön is milliomos!RTL Klub09.13. hétfő1 789 52441,9
10.Gálvölgyi ShowRTL Klub09.16. csütörtök1 766 64637,2
11. Legyen ön is milliomos!RTL Klub

09.14. kedd

1 764 20441,8
12. Barátok köztRTL Klub

09.17. péntek

1 741 50436,4
13.NaplóTV2

09.19. vasárnap

1 672 84837,7
14.

Columbo (am. krimisorozat)

TV2

09.15. szerda

1 551 79734,9
15. FókuszRTL Klub

09.17. péntek

1 498 16043,1
16. FókuszRTL Klub

09.16. csütörtök

1 489 56738
17. Kész átverés ShowRTL Klub

09.16. csütörtök

1 484 92143,6
18. Rémület a fedélzeten (am. akciófilm)RTL Klub

09.13. hétfő

1 465 83136,9
19.Áll az alkuTV2

09.17. péntek

1 465 47832
20. FókuszRTL Klub

09.15. szerda

1 450 88238,8


Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!