Tegnap este az AGB Hungary adatai szerint az épp tévéző teljes lakosság 47,4 százaléka, azaz 2 millió 223 ezer néző választotta a docu soapot, szemben a lehallgató-készülékeket és modernkori megfigyelő-rendszereket bemutató Frei Tamással, akinek műsorát 1 millió 116 ezer néző figyelte huzamosan - ez 25,1 százalékos közönségarányt jelentett.
A kereskedelmileg fontosabb 18 és 49 éves kor közti célcsoportnál még szignifikánsabb volt a különbség, ugyanis a harsány showman 52,2 százalékot hozott, szemben a Frei-dosszié által elért 28 százalékkal. Ennek megfelelően nem elképzelhetetlen, hogy az RTL Klub nyáron újabb - visszautasíthatatlan - ajánlattal keresi meg a népszerűséget és az eszement pénzszórást láthatóan igencsak élvező Gáspár Győzőt.
Tegnap az [origo] még a tévéről jó véleményt formáló Sándor Páltól is megkérdezte, hogy miféle műsorokat szokott nézni a kereskedelmi adókon: némi meglepetésre a neves rendező a Heti hetes mellett a Győziké-t jelölte be. "Kevés olyan dolgot látni a tévében, ami igaz. Pucéran kiáll, és olyan, amilyen. Ebben a többszörösen álcázott világban nagyon jó, ha van olyan, ami igaz" - vélte.