Sört nyitó melltartó a Super Bowl előtt

Vágólapra másolva!
Nem engedte képernyőre az egyik nagy amerikai sörgyártó cég a Jackson-Timberlake duett vetkőztetős botrányán viccelődő reklámját. A vállalkozás vezetői el akarják kerülni, hogy a tévénézők esetleges panaszai miatt újabb botrány kerekedjen az ügyből, de az interneten bári megnézheti a filmet.
Vágólapra másolva!

Kockázatosnak érzi az Anheuser-Busch sörház az amerikaifutball-döntőre készített új reklámját, amely az előző évi Super Bowl szünetében közvetített melltartóletépésen gúnyolódik.

A kisfilmben egy színpadi segítő, aki épp virágot visz Janet Jackson öltözőjébe, meglát néhány jégbehűtött sört. Az elképzelt történet főszereplője megragadja az egyik üveget, de puszta kézzel nem tudja kinyitni, ezért az énekesnő fellépő ruhájával próbál rászorítani a kupakra. Az erőlködés közben a kosztüm melltartórésze elszakad, amit a férfi csak nagy nehezen tud visszailleszteni a helyére. A folytatásban már csak a fiatalember zavart arcát látjuk, amint épp Janet Jackson és Justin Timberlake közös fellépését nézi a képernyőn.

A Wardrobe Malfunction (Ruhahiba) című sörreklámot az Anheuser-Busch kifejezetten a február 6-án esedékes Super Bowl idejére rendelte meg, végül azonban úgy döntöttek nem adják le a tévében. A cég vezetése attól tart, a tavalyi közvetítés után - amikor Justin Timberlake több tízmillió néző szeme láttára tépte le fellépőtársa, Janet Jackson melltartóját - sokan ízléstelennek neveznék és tiltakoznának a hirdetés ellen.

A döntés ellenére az italgyártó nem tartja rossznak a reklámot, ezért nem akart róla teljesen lemondani; így a képernyőn ugyan nem, de az interneten meg lehet nézni a történetet, a tévében pedig más kisfilmeket vetít a cég. Az Anheuser-Busch, amerikai sajtóhírek szerint, tízszer félperces reklámidőt vásárolt az amerikaifutball-döntőre, amelynek ára huszonnégymillió dollár, azaz majdnem ötmilliárd forint volt.

A Super Bowl-mérkőzést 2005-ben a FOX tévé közvetíti, előző évben pedig a CBS-en láthatták a nézők. A New England Patriots győzelmével véget ért meccs szünetében bemutatott botrányos jelenetek után az amerikai médiahatóság vizsgálatot kezdett, majd több mint félmillió dollárra büntette a CBS-t. "Rengeteg családtag ült le együtt a televízió elé, hogy megnézze nemzetünk egyik legünnepeltebb sporteseményét. ... Az ünnepet ízléstelen jelenet szennyezte be, nemzetünk gyermekei, szülői, polgárai jobbat érdemelnek" - jelentette ki korábban Michael Powell, a szövetségi kommunikációs bizottság elnöke.