A közönség nagy része számára egyelőre érdektelen a TV2 új napi sorozata, a Jóban-rosszban, amely a nézettségi versenyben több mint egy hét után sem tudta megközelíteni az RTL Klubon párhuzamosan futó Fókusz-t - sőt a kezdethez képest nőtt az eredményük közti különbség. A bulvármagazint alkalmanként legalább 1 millió 700 ezren választják, míg a szappanoperát ennél félmillióval kevesebben, és az ötven év alattiak körében is hasonlóan alakul a két műsor versenye.
Jobb eredményt ért el a Jóban-rosszban indulása miatt más időpontokra tett többi TV2-s műsor. A korábbi hetekhez képest többen választották a Multimilliomos-t, amelynek január végi adásaiban Jakupcsek Gabriella tévésorozat-szereplők -köztük Bodrogi Gyula és Spáh Dávid - tudását tesztelte. Az emelkedő nézettség ellenére azonban a TV2 vetélkedője csak kivételes esetben tudta legyőzni a részben párhuzamosan vetített RTL klubos Barátok közt-öt.
A Legyen ön is milliomos-sal szembekerült Aktív sem tudta tartósan veszélyeztetni a Vágó István-féle játék népszerűségét - bár néhány alkalommal előfordult, hogy a kereskedelmi szempontból fontos 18-49 év közötti korosztály köréből a TV2 bulvárműsorát többen választották, mint az RTL Klub vetélkedőjét. A főműsoridős kínálat átalakítása után és a TV2 részsikerei ellenére így a csatornák versenyét hétköznap főműsoridőben továbbra is az RTL Klub vezeti.
Egészen másképp alakul azonban a küzdelem hétvégén, amikor az RTL Klub rendre kikap riválisától. A vasárnapi Napló hosszú ideje sikeres, de januárban tovább tudta növelni nézettségét. A Sváby András vezette magazin az év első hónapjában minden héten a legkedveltebb műsorszám volt a teljes lakosságot tekintve, és a reklámozók szempontjából fontos fiatalabbak körében is nagyon jó eredményeket ért el. Szintén sokan nézik a TV2 többi hétvégi főműsoridős produkcióját, amelyek közül legutóbb az Irigy Hónaljmirigy vasárnap este sugárzott show-ja aratta a legnagyob sikert.
A reggeli műsorsávban ugyancsak jól teljesített a TV2, amelynek Mokka című adása a teljes lakosság körében alig marad le az évek óta vezető Napkelte mögött, a fiatalabbakat tekintve pedig befogta az RTL Klub Reggeli-jét.
A váltakozó kimenetelű küzdelem összesített eredménye alapján a két nagy kereskedelmi csatorna hasonlóan népszerű. Ha az egész napi nézettséget tekintjük, minimális különbséggel a TV2 vezet, ha a reklámozók számára legjobban értékesíthető főműsoridőt, akkor az RTL Klubé az elsőség.
No | A műsor címe | Csatorna | Dátum | Nézettség(AMR) | Közönségarány(SHR%) | |
1. | Napló | TV2 | 01.30. vasárnap | 2 405 556 | 44,3 | |
2. | Fókusz | RTL Klub | 01.26. szerda | 2 263 139 | 44,2 | |
3. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 01.26. szerda | 2 260 453 | 42,1 | |
4. | Irigy Hónaljmirigy-show | TV2 | 01.30. vasárnap | 2 250 106 | 39,6 | |
5. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 01.27. csütörtök | 2 109 057 | 40,8 | |
6. | Fókusz | RTL Klub | 01.27. csütörtök | 2 089 231 | 41,7 | |
7. | Tények | TV2 | 01.30. vasárnap | 2 052 819 | 40,9 | |
8. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 01.28. péntek | 2 046 640 | 40,8 | |
9. | Fókusz | RTL Klub | 01.28. péntek | 1 983 781 | 40,8 | |
10. | Fókusz | RTL Klub | 01.24. hétfő | 1 960 022 | 39,8 | |
11. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 01.24. hétfő | 1 949 253 | 36,8 | |
12. | Barátok közt | RTL Klub | 01.25. kedd | 1 948 481 | 39 | |
13. | Barátok közt | RTL Klub | 01.24. hétfő | 1 925 797 | 35,4 | |
14. | Áll az alku | TV2 | 01.28. péntek | 1 913 990 | 38 | |
15. | BUÉK Mikro-szkóp (szilveszteri Sas-kabaré) | TV2 | 01.26. szerda | 1 912 613 | 39,5 | |
16. | Barátok közt | RTL Klub | 01.26. szerda | 1 904 736 | 35,5 | |
17. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 01.25. kedd | 1 876 254 | 35,8 | |
18. | Multimilliomos | TV2 | 01.25. kedd | 1 870 466 | 34,8 | |
19. | Barátok közt | RTL Klub | 01.27. csütörtök | 1 857 637 | 35,4 | |
20. | Barátok közt | RTL Klub | 01.28. péntek | 1 789 494 | 35,7 |