Gyengül a Jóban-rosszban eredménye

Vágólapra másolva!
Rossz volt a nézettsége a TV2 új szappanoperájának az első héten, ennek ellenére a csatorna, összeredményét tekintve, behozta az RTL Klubot. Hétvégén legutóbb is Svábyt választotta a többség, hétköznapokon pedig az RTL Klub sorozatműsorai arattak.
Vágólapra másolva!

A közönség nagy része számára egyelőre érdektelen a TV2 új napi sorozata, a Jóban-rosszban, amely a nézettségi versenyben több mint egy hét után sem tudta megközelíteni az RTL Klubon párhuzamosan futó Fókusz-t - sőt a kezdethez képest nőtt az eredményük közti különbség. A bulvármagazint alkalmanként legalább 1 millió 700 ezren választják, míg a szappanoperát ennél félmillióval kevesebben, és az ötven év alattiak körében is hasonlóan alakul a két műsor versenye.

Jobb eredményt ért el a Jóban-rosszban indulása miatt más időpontokra tett többi TV2-s műsor. A korábbi hetekhez képest többen választották a Multimilliomos-t, amelynek január végi adásaiban Jakupcsek Gabriella tévésorozat-szereplők -köztük Bodrogi Gyula és Spáh Dávid - tudását tesztelte. Az emelkedő nézettség ellenére azonban a TV2 vetélkedője csak kivételes esetben tudta legyőzni a részben párhuzamosan vetített RTL klubos Barátok közt-öt.

A Legyen ön is milliomos-sal szembekerült Aktív sem tudta tartósan veszélyeztetni a Vágó István-féle játék népszerűségét - bár néhány alkalommal előfordult, hogy a kereskedelmi szempontból fontos 18-49 év közötti korosztály köréből a TV2 bulvárműsorát többen választották, mint az RTL Klub vetélkedőjét. A főműsoridős kínálat átalakítása után és a TV2 részsikerei ellenére így a csatornák versenyét hétköznap főműsoridőben továbbra is az RTL Klub vezeti.

Egészen másképp alakul azonban a küzdelem hétvégén, amikor az RTL Klub rendre kikap riválisától. A vasárnapi Napló hosszú ideje sikeres, de januárban tovább tudta növelni nézettségét. A Sváby András vezette magazin az év első hónapjában minden héten a legkedveltebb műsorszám volt a teljes lakosságot tekintve, és a reklámozók szempontjából fontos fiatalabbak körében is nagyon jó eredményeket ért el. Szintén sokan nézik a TV2 többi hétvégi főműsoridős produkcióját, amelyek közül legutóbb az Irigy Hónaljmirigy vasárnap este sugárzott show-ja aratta a legnagyob sikert.

A reggeli műsorsávban ugyancsak jól teljesített a TV2, amelynek Mokka című adása a teljes lakosság körében alig marad le az évek óta vezető Napkelte mögött, a fiatalabbakat tekintve pedig befogta az RTL Klub Reggeli-jét.

A váltakozó kimenetelű küzdelem összesített eredménye alapján a két nagy kereskedelmi csatorna hasonlóan népszerű. Ha az egész napi nézettséget tekintjük, minimális különbséggel a TV2 vezet, ha a reklámozók számára legjobban értékesíthető főműsoridőt, akkor az RTL Klubé az elsőség.

NoA műsor címeCsatornaDátumNézettség(AMR)Közönségarány(SHR%)
1.NaplóTV201.30. vasárnap2 405 55644,3
2.FókuszRTL Klub01.26. szerda2 263 13944,2
3.Legyen ön is milliomos!RTL Klub01.26. szerda2 260 45342,1
4.Irigy Hónaljmirigy-showTV201.30. vasárnap2 250 10639,6
5.Legyen ön is milliomos!RTL Klub01.27. csütörtök2 109 05740,8
6.FókuszRTL Klub01.27. csütörtök2 089 23141,7
7.TényekTV201.30. vasárnap2 052 81940,9
8.Legyen ön is milliomos!RTL Klub01.28. péntek2 046 64040,8
9.FókuszRTL Klub01.28. péntek1 983 78140,8
10.FókuszRTL Klub01.24. hétfő1 960 02239,8
11.Legyen ön is milliomos!RTL Klub01.24. hétfő1 949 25336,8
12.Barátok köztRTL Klub01.25. kedd1 948 48139
13.Barátok köztRTL Klub01.24. hétfő1 925 79735,4
14. Áll az alkuTV201.28. péntek1 913 99038
15. BUÉK Mikro-szkóp (szilveszteri Sas-kabaré)TV201.26. szerda1 912 61339,5
16. Barátok köztRTL Klub01.26. szerda1 904 73635,5
17. Legyen ön is milliomos!RTL Klub01.25. kedd 1 876 25435,8
18.MultimilliomosTV201.25. kedd1 870 46634,8
19.Barátok köztRTL Klub01.27. csütörtök1 857 63735,4
20. Barátok köztRTL Klub01.28. péntek1 789 49435,7