Bejött az RTL Klub húzása

2005.09.21. 9:28

A hét legnézettebb műsora a Legyen ön is milliomos! különkiadása volt, ebben Vágó István Győzikét, Béjá asszonyt, LL Juniort fogadta, és egy pornószínésznőt is vendégül látott.

Tartja vezető pozícióját az RTL Klub, a teljes lakosság körében 29,6 százalékot ért el a csatorna. A múlt héten is a TV2 volt a második legnézettebb, a képernyő előtt ülők 26 százaléka választotta huzamosan, miközben az m1 12,9, a Viasat pedig 4,4 százalékot ért el. A reklámozók által inkább figyelt korcsoportban, a 18 és 49 éves kor köztiek esetében 30,8 százalékkal befutó az RTL, 27,1-gyel ezüstérmes a TV2. Itt a legjelentősebb az MTV lemaradása, hiszen az m1 8,6 százalékon állt meg. A fiatalabbak körében valamivel izmosabb a Viasat 3, mint a teljes lakosságnál: a kereskedelmileg fontos célcsoportban 5,7 százalék választotta a csatornát.

Az elmúlt héten a tíz legnézettebb műsorból hat az RTL Klubon, négy a TV2-n futott. A harmincas listán az m1 pusztán egy műsorral szerepel, mindössze az Életképek című sorozat egy epizódja tudott felkúszni az elitbe, annak is csak a végére: a 29. pozícióban végzett, 1,05 millió nézővel.

A Legyen ön is milliomos! speciális, szombati adása, mely 2,4 millió nézőt szórakoztatott (és közben igen biztos, 52,3 százalékos közönségaránnyal futott), a 18-49-es korcsoportban is élen végzett, azaz nézettség szempontjából mindenképp nyerő ötlet volt betenni a harsányan rikoltozó Győzikét egy alapvetően szelídebb, gondolkodtató kvízműsorba. A roma médiasztár gyakorlatilag végigordibálta a műsoridőt, majd megkergette Vágót - annyira, hogy a műsorvezető meg sem állt a dobogó legfelsőbb fokáig.

A Barátok közt változatlanul népszerű. A múlt heti legnézettebb epizódot 2,12 millió néző követte figyelemmel (az épp tévézők 44,3 százaléka izgult Berényiék újabb kalandjain), ugyanakkor a szappanopera a fiatalabb korcsoportnál is előkelő helyen végzett, itt a bronzot kaparintotta meg, tekintélyes, 48 százalékos közönségaránnyal, 938 ezer nézővel.

A lista harmadik és negyedik helyére a TV2 futott be, a Napló a teljes lakosságból kétmillió felett végzett, miközben a Csúcsformában című amerikai film 1,9 millió nézőt hozott. Az akcióvígjáték a 18-49-es korcsoportban még ennél is jobban szerepelt, hiszen ott megszerezte a csatornának a második helyet, 970 ezer nézővel.

Győzike Vágó István lelkes támogatásával elcsípte ugyan az aranyat, de a hétfői doku soap már "csak" az ötödik helyre érkezett be, ám a 42,6 százalékos közönségarány még így is imponáló. A Gálvölgyi-show valamivel kevesebb nézőt hozott három nappal később, de például a fiatalabb korcsoportnál jobban áll, mint a Romantic frontemberének családi viszályait bemutató műsor. Hasonló a helyzet a Lost-tal: a repülőgép-szerencsétlenség túlélőinek viszontagságos kalandjaira, viszonyaira és titokzatos múltjára fókuszáló sorozat a teljes lakosságnál hetedik, a 18-49-es korosztálynál viszont ötödik lett. Az Eltűntek azért jól tartják magukat, csak a dobogóról tűntek el: péntek este - a Mátyás téri csapattal karöltve - lenyomták a TV2-re visszatérő Áll az alku című, tavasszal igen sikeres vetélkedőt is.

A Heti hetes a vasárnapi időpontban jól fut, az épp tévézők 42,1 százaléka választotta a Ganxsta Zolee-val kiegészülő hatokat. A TV2-n futó Columbo a szokásosnál valamivel haloványabb eredményt produkált, noha így is leleplezte a gyilkost. A Jóban Rosszban napi vetítésű szappanopera legnézettebb része 1,35 millió nézőt vonzott, ez valamivel jobb, mint a heti egyszer jelentkező Szeress most újabb részének eredménye: az RTL-es sorozatot 1,33 millióan lesték.

Előző
Következő

KAPCSOLÓDÓ CIKK