Az év eddigi tíz legnézettebb tévéműsorából hetet az RTL Klubon, hármat a TV2-n vetítettek - az MTV idén nem tudott felkerülni a 18 és 49 éves kor köztiek tévézési szokásairól összeállított tízes listára. A Való Világ két régi lakója, Leo és Frenki sztárboxos verekedése az ötödik helyre ért be, nyert a jubiláló Vágó István.

Az AGB Nielsen adatai szerint 2005 legnézettebb műsora a kereskedelmileg fontos, 18 és 49 éves kor közti korcsoportban a Legyen Ön is milliomos március 15-i adása volt, ez 1,34 millió fiatalabb nézőt vonzott, ami 53,6 százalékos közönségarányt jelentett. A jubileumi Legyen ön is milliomos adása, a teljes lakosságnál 3 millió 23 ezer nézőt hozott a mérések szerint. Vágó ezzel az 1 millió 84 ezer nézőt elcsábító Aktív-ot győzte le nagy fölénnyel. Emlékezetes, hogy ez volt az az adás, amely során két (egy nagyobb és egy kisebb) baki is volt a rendszerben: a "hol halt meg Lenin?" kérdésre adott, négy lehetséges válasz közt nem lapult ott az igaz, a korrekt válasz, másfelől a műkorcsolya-versenyeken adható legmagasabb pontszám körül is probléma adódott: ennek szabályait ugyanis a közelmúltban módosították, ám a kérdések (és logikusan a szóba jöhető válaszok) nagy része korábban került be az adatbázisba.

A kereskedelmi célcsoportban egy március 1-jén sugárzott műsor viszi az ezüstérmet, és nem meglepő, hogy az év során végig jó nézettséget produkáló Barátok közt egy epizódjáról van szó. Vágó István műsorával szemben Berényiék 52,6 százalékot értek el. Az RTL Klub állandó nyertesei után, egy ritkábban jelentkező showműsor jön, a TV2 közönségvonzó fegyvere, az Irigy Hónaljmirigy egyik adása fért még fel a dobogóra.

Egy amerikai kalandfilm, a Salamon király kincse feszít a negyedik helyen, majd a sokat kritizált - ám a nézők által szeretett - Sztárbox jön. A VV3 két szereplője, Frenki és Leo verekedését a fiatalabb tévézők fele figyelte: az épp tévézők 49,3 százaléka nézte örömmel a pofozkodó ifjakat. RTL-es műsor van a hatodik helyen is, egy november végi Győzike-epizód található a sorban, közvetlenül a közelmúltban, a TV2-n látott Taxi 3. előtt. Győzike látogatott Fábry Sándorhoz december elején, az Esti Showder 57,9 százalékos közönségarányt produkált, 1,09 millió fiatalabb nézővel: ez a nyolcadik helyre volt elég. A Top 10 végén egy júniusi Gálvölgyi show és egy februári Napló található - ezek is egymilliónál több, 18-49-es korcsoportba tartozó nézőt kötöttek le huzamosan.