Club: több szex és extrém divat

2006.05.03. 11:30

A Club csatornán májusban a divat és a (főképp verbális) szex minden eddiginél nagyobb figyelmet kap, noha ezek eddig sem voltak éppen elhanyagolt témák.

A Club csatorna egyik jellegzetessége, hogy a legnagyobb súlyt a nők szórakoztatására fekteti, olyannyira, hogy a férfi tévézők ritkán csípnek meg számukra érdekes műsort. Mivel tavasz közepe táján minden nőben felélénkül a megújulás iránti vágy, a csatorna most műsorra tűzi a Divatakták című sorozatot.

A női tévéző, aki mindig is szerette volna bejárni a divat fővárosait, csak idő- vagy pénzhiány miatt ezt nem tehette meg, májustól legalább a tévé segítségével, képzeletben eljuthat oda. Ha a divatkirályok csodái érdeklik, betekintést nyerhet a kulisszák mögé és rápillanthat Calvin Klein, Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier és John Galliano tervezőasztalaira. Ha pedig csak a mindennapi divatrükkökről szeretne többet tudni, akkor hasznos tanácsokat kaphat a Divatakták-ból, hogy profi divatszakértőjévé váljon. A műsor heti négy ízben jelentkezik az adón.

A londoni székhelyű Zone Vision (melyhez a Club tartozik) nemzetközi televíziós társaság és tematikus tévécsatornák forgalmazója. Az 1991-ben alapított cég tulajdonosa a Reality TV-nek, az Europa Europa csatornának, a Romanticának és a Clubnak - ezeket több mint 125 országban, 22 nyelven és több mint 150 millió előfizetőnek sugároznak.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK