Boszorkák támadják a Mónika-show-t

Vágólapra másolva!
A fél hatos kezdésű műsorok nézettsége azért sem mindegy, mert rögvest utánuk már a hírek következnek - és nem minden tévéző kapcsolgat vadul és elszántan a reklámblokkok alatt. Mivel a délutáni sáv is fontos, megvizsgáltuk, hányan követik Mónikát a személyes tragédiák útján, és hányan választják az amerikai sorozatot.
Vágólapra másolva!

Miközben a Balázs-show régi-új ellenfelet kapott Az elveszett ereklyék fosztogatói személyében, Mónika kibeszélőshow-ja a TV2 Bűbájos boszorkái-val küzd a nézőkért. Nem meglepő, hogy a teljes lakosságnál hatalmas Mónika-fölényt tapasztalni: az elmúlt héten a talkshow átlagosan 859 ezer magyart érdekelt, miközben a boszorkák csak 506 ezer tévézőt bűvöltek el, azaz előbbi 34,9 százalékos közönségarányával magabiztosan veri a 20,6 százalékon álló szériát. Ami viszont némi meglepetést jelenthet, hogy a kereskedelmi célcsoportnál, a 19 és 49 évesek közt nyerni tudott a Charmed. Célfotó kellett a végén, de 28,5-28,4 arányban a három lánytestvér nyert - bár ilyen számoknál ez az AGB-mérés a hibahatáron belül van.

A fiatalabbaknál abszolút nyerők a boszorkák, így 18-39-ben vagy a 18-29-es kategóriában is vezetnek, de ugyanez a helyzet a diplomás vagy érettségizett nézőknél is. Mónika persze jól tartja magát más kategóriákban: a tévé előtt ülő, ötven fölötti nézők 43,1 százaléka figyeli izgatottan a talkshow-t, miközben csak 14 százalékuk kíváncsi a természetfeletti képességekkel megáldott lányokra.

Forrás: [origo]

Azt gondolnánk, hogy Mónikát inkább a nők nézik, de furcsamód a 18 és 49 éves kor közti nőknél a TV2 boszorkái vezetnek 32,8 százalékkal, szemben az RTL-es beszélgetős műsor 29,2 százalékával. A kereskedelmi célcsoport délután tévéző férfiúi viszont inkább a családi perpatvarra kíváncsiak, hiszen náluk öt százalékkal vezet a show.