Mától más lesz a Mónika-show

Vágólapra másolva!
Megváltozott a zene, a háttér pedig narancssárga-lila-rózsaszín lett a főcímben. Mónikára modernebb, divatosabb ruhákat adnak, a műsort új köntösbe öltöztették.
Vágólapra másolva!

Sárga-rózsaszín-narancssárga csíkok szaladnak fel-alá, színes csillagok villannak a leggyakrabban lila háttér előtt: Erdélyi Mónika pedig hol csábító tekintettel pillant fel, hol magabiztos mosollyal libben tova, aztán kacsint, madarakat ereszt el a széllel, majd kanapén ücsörög, végül hintaágyban heveri ki mindezt - alig pár másodperc alatt. Nem, nem kábítószeres lázálomról van szó, pusztán a Mónika - a kibeszélőshow kapott új főcímet.

Az RTL Klub honlapjának információi szerint a műsorvezető eddigi, némiképp konzervatívabb öltözködésén is módosítanak, frissebb, modernebb ruhadarabokkal.

A nézőkért Mónika a Bűbájos boszorkák-kal harcol leginkább: azt gondolnánk, hogy Mónikát inkább a nők nézik, de furcsamód a 18 és 49 éves kor közti nőknél a TV2 boszorkái vezetnek 32,8 százalékkal, szemben az RTL-es beszélgetős műsor 29,2 százalékával. A kereskedelmi célcsoport délután tévéző férfiúi viszont inkább a családi perpatvarra kíváncsiak, hiszen náluk öt százalékkal vezet a show.