Angol nyelvű felirattal sugározná a tengerentúlra adását a Duna Televízió; a menedzsment most forrást keres a vállalkozáshoz - mondta Cselényi László elnök.

"Számtalan olyan, harmad-, negyed-, ötödgenerációs magyar él Amerikában, aki ugyan egy szót nem beszél magyarul, de él benne a nemzethez tartozás tudata" - magyarázta Cselényi László, ám konkrét számokat nem említett.

A közszolgálati médium egyik vezetője szerint a feliratozással 2-300 ezerről másfél milliósra bővülhetne a televízió tengerentúli célközönsége. Kérdésre válaszolva az elnök azt közölte, amúgy is mind feszesebbé váló költségvetésükből nem tudják előteremteni a feliratozás évi 100-120 millió forintos költségét.

A Duna Televízió 1992 karácsonyán sugározta első adását; az ezredforduló után kezdték meg az észak-amerikai, ausztráliai és új-zélandi sugárzást, a legfrissebb tervek között pedig az szerepel, hogy a dél-amerikai nézők számára is elérhetővé teszik a műsort.