Nem csábítanak a Születetett feleségek

2007.03.07. 12:47

A reklámozók szeretik a női nézőket, hiszen az általuk preferált műsorok előtt, közben és után számos kozmetikai terméket, piperecikket, babaápolási szereket, konyhai berendezést, mosóport, öblítőt, ruhaneműt és ki tudja, még mennyi mindent lehet reklámozni. Mit néznek a nők?

Nem túl meglepő, de a Barátok közt a legjobb "márka", hiszen egy erős estén a 18-59-es női csoportból bő 700 ezren nézik. Múlt szerdán a női célcsoport 43 százaléka figyelte a Rózsa presszóban poharazó szereplőket, ez 726 ezer potenciális pelenka- és mosogatószer-vásárlót jelent.

Második lett a vasárnap este első ízben jelentkező Hősök, akik ugyan még nem sok hőstettet hajtottak végre, de a második hely, a 39,5 százalékos közönségarány mindenképp annak számít. A dobogó harmadik fokára fellépett a Jóban-rosszban - a teljes lakosságnál a TV2 kórházas szappanoperája nem áll ilyen előkelő pozícióban, azaz a Csillagvirág klinika eseményeire, a kórházi folyosó intrikáira és a korcsolyát levető Damu Rolandra főképp nők figyelnek.

A Napló a nőknél a negyedik helyen végzett a múlt héten, ennek a műsornak nézettsége nagyban függ attól, hogy mik a témák. A Sztárok a jégen nem épp a borostás autószerelő szakik vagy a nagydarab, mogorva böllérek kedvenc péntek-szombat esti műsora, de a nőknek nagyon bejön: a szombati kiesési derbit a tévé előtt ülő nők negyven százaléka figyelte.

Lejjebb található a listán, de negyven százalék körüli közönségarányt ért el a Gálvölgyi-show, a Heti hetes, a Mónika, a Balázs-show. Utóbbi kettő kifejezetten női célcsoportnak készül, amit a kiemelkedő közönségarány is mutat: Erdélyi Mónika egy jó délutánon a tévéző nők 45 százalékát is szórakoztatja a "Nem tőled van a gyerek!" vagy "Mindig is gyűlöltelek" szintű témákkal, miközben Sebestyén Balázs egy jobb adással (mondjuk egy igazi, hamisítatlan, tini szerelmi négy-, netán ötszöggel) 43,2 százalékos nézettséget ér el. Az egykoron a VIVA-tól átigazolt műsorvezető a Kész átverés-sel is igen korrekt, 41,5 százalékos közönségarányt ért el a múlt héten.

A különben nívós és fordulatos Szültetett feleségek itthon hullámvölgyben van, még a célcsoportjában, a nők között is 30 százalék alatt teljesített.

2007. február 26.-március 4., 18 és 59 éves kor közti női nézők

Műsor Csatorna Nézőszám, ezer SHR%
1. Barátok közt RTL Klub

726

43

2. Hősök TV2

709

39,5

3. Jóban-rosszban TV2

651

41

4. Napló TV2

642

38,1

5. Sztárok a jégen TV2

639

40

6. Gálvölgyi-show RTL Klub

626

40

7. Aktív TV2

620

41,3

8. Activity TV2

618

37,2

9. Cobra 11 RTL Klub

615

36,1

10. Tények TV2

577

40,4

11. Egy a 100 ellen TV2

563

33,2

12. Fókusz RTL Klub

556

35,4

13. Híradó RTL Klub

525

40

14. Miami helyszínelők RTL Klub

515

34,4

15. Kész átverés RTL Klub

509

41,5

16. Mónika RTL Klub

501

45,3

17. Csúcsformában RTL Klub

492

28,3

18. Fókusz Plusz RTL Klub

489

35

19. Legyen ön is milliomos! RTL Klub

486

32,9

20. Mindhalálig RTL Klub

476

36,4


KAPCSOLÓDÓ CIKK