Változás az Echo TV élén

2007.05.10. 14:11

Nem egészen öt hónap után távozott az Echo TV vezérigazgatói posztjáról Kresz László; utódja a Vital TV-t is irányító Szabó László Zsolt lett, aki az Orbán-kormány idején 21 hónapig volt a Magyar Televízió elnöke.

Széles Gábor, a mindkét médiumot működtető holding tulajdonosa írásban azt közölte, hogy "a váltásra azért volt szükség, hogy a televízió elé kitűzött célok még jobb minőségben, magasabb színvonalon és rövidebb távon valósuljanak meg".

"A struktúraváltás teljes sikert hozott, új műsoraink fogadtatása nagyon jó volt, nőtt a nézettségünk a főműsoridőben és az esti sávban is" - árnyalta a képet a hírre reagálva Kresz László. Az MTI nem tudta a tulajdonossal kommentáltatni azon értesülését, miszerint az utolsó csepp a pohárban az volt, hogy Kresz László nem akarta elbocsátani a menedzsment második vonalának egyik tagját, ahogy azt az információt sem, hogy az eredeti ajánlat szerint helyet cserélt volna a két vezető, Kresz László azonban mindkét értesülést megerősítette.

Az Echo, a magyar gazdasági hírtévé még 2005 szeptemberében kezdte meg működését. A napi 24 órában sugárzó, gazdasági tárgyú híreket óránként szolgáltató csatorna műsora osztott képernyőn látható, így a nézők az adás alatt folyamatosan juthatnak futószöveges sávokban vagy külön "dobozokban" frissülő információkhoz. A csatorna tulajdonosa az ország egyik ismert üzletembere, Széles Gábor. A csatorna indításáról szóló tervei bejelentésekor azt mondta: nem a Hír TV konkurenciáját kívánja elindítani, még csak nem is hírtelevíziót, hanem politikailag függetlennek szánt, értelmiségieket megcélzó médiumot, amely reményei szerint egy év elteltével áll meg a saját lábán.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK