Az Eurovíziós Dalfesztivál több mint háromórás műsorfolyamába szombat este 2,7 millió fő kapcsolódott be: hétszázezerrel többen, mint az elődöntőbe.

A koncert a Magyar Televízió második leghosszabb műsora volt ebben az évben. A szombat esti show az éppen tévénéző 18 éven felüli nézők 34,7 százalékát érdekelte. A több mint háromórás műsorfolyamba 2,7 millió fő kapcsolódott be, hétszázezerrel többen, mint az elődöntőbe. Az átlagos súlyozott nézettség 13,2 százalékos volt. Az eredményhirdetéshez közeledve különösen sok érdeklődőt vonzott a műsor, 22.30 után a legnézettebb magyar tévécsatorna az m1 volt.

A teljes lakosságból egymillió 84 ezer néző figyelte átlagosan a maratoni műsort, de a 18-49-es kategóriában is szépen szerepelt: 28,6 százalékos közönségarányt régen csinált m1-es adás, ez lett az egyetlen MTV-s műsor, mely a fiataloknál bekerült a Top 30-ba. A 18 és 59 éves kor közti - épp tévéző - nőknél még jobb volt az arány, 36,4 százalékuk drukkolt Rúzsa Magdinak.