Cool tévé: humor kell és sok női mell

Vágólapra másolva!
A nagyobb tévécsatornák nézettségi adataival rendszeresen, hetente foglalkozunk, ellenben a kisebb tévék listái nemigen publikusak. Most rápillanthatunk a Cool tévé adataira.
Vágólapra másolva!

A Cool tévé főképp a városi fiatalokra számít, igyekszik kedvükre tenni sok saját és vásárolt realityvel, melegekről (Fiúk a klubból) vagy leszbikusokról szóló sorozatokkal (L), azaz aligha az agrárszektorban dolgozó, ötven felettiek alkotják a célcsoportot. Nagyjából a VIVA az ellenfele, nem méri magát az m1-hez vagy a TV2-höz. Délutáni beszélgetős műsoraiban új, illetve még nem túl elhasznált arcokkal próbálkozik.

Belepillanthattunk a csatorna múlt heti eredményeibe. A 34. héten a teljes lakosság körében, egész napokat tekintve az Egy rém rendes család nyert házon belül, szerdán 89 ezren figyelték a Bundy-család sokadjára ismételt kalandjait. A szintén ismétlésben nyomuló Győzike 86 ezer magyart szórakoztatott artikulátlan üvöltözésével, ezzel elvitte a második helyet. Eztán sorra jönnek további Rém rendes- és Győzike-epizódok (ami nem csoda, hiszen ezek futnak este nyolc és tíz közt, mikor sokan ülnek a készülék előtt).

A Vad csajok egy tízperces, nyálcsorgató és mellmutogató műsor, aligha bölcsész-professzoroknak készült. A múlt csütörtöki nőket 78 ezren figyelték kigúvadt szemekkel, és közel ennyien lesték az Aktmodell utolsó előtti részét is, ebben is a női - természetes, vagy inkább szilikonnal feldobott - kebel a főszereplő, minden más hatodrangú. Érdekesség, hogy a Top 20-ba csak az említett műsorszámok különféle részei fértek be, a 20. helyre becsúszó South Park mellett.

Persze a csatorna inkább célcsoportjának (18-29 évesek) gyárt műsorokat, itt már nem ritka az öt százalékos közönségarány feletti program sem. Az Egy rém rendes család-ot egyik nap például az épp tévéző 29 alatti felnőttek 8,3 százaléka nézte, de az Aktmodell is szépen aratott. Ezen a Top 20-as listán már olyan elemek is feltűnnek, mint A fiúk a klubból, a Cobra 11, a Miss Pszichozsaru vagy a délutáni Cool Love. Utóbbi célcsoportjában 11 százalékos SHR%-kal ment csütörtök délután.