Élénkülő harc a gyerektévék piacán

2007.09.12. 14:23

Öt országban indult el a KidsCo csatorna: a családbarát tévé múlt pénteken kezdte meg a sugárzást Kelet-Közép-Európa öt országában.

A KidsCo gyerekcsatorna, melynek tulajdonosai olyan nagy médiavállalatok, mint a Sparrowhawk Media, a DIC Entertainment (DIC) és a Corus Entertainment Inc. által üzemeltetett Nelvana Enterprises, öt országban kezdte meg a sugárzást szeptember 7-én.

A csatorna Romániában, Magyarországon, Oroszországban, Törökországban és Lengyelországban látható - a helyi kábelszolgáltatókkal zajlanak a tárgyalások. Ukrajnában is van élő szerződés, ott jövő hónapban indulhat el a csatorna, míg Ázsiában 2008 elejére tehető a start. A KidsCo csatorna - a vezetők tervei szerint - 40 országban terjeszkedik majd a következő 18 hónap folyamán, többek között Európában és Latin-Amerikában.

A napi 24 órában sugárzó, analóg és digitális platformon is működő KidsCo felelősségteljes és szórakoztató környezetet kíván teremteni a gyermekek és családjaik számára szerte a világon.

"A különböző platformok nagy örömmel fogadták a KidsCo csatornát. Biztosak voltunk benne, hogy ajánlatunk meggyőző lesz a tulajdonosok szakértelme és a tartalom miatt, ami a csatornán látható. Azzal is tisztában voltunk, hogy újszerű, innovatív üzleti modellt építettünk fel ezzel az együttműködéssel, és partnereink a konstrukciót egyértelműen kedvezőnek tartják. Ez tette lehetővé, hogy a csatornát ilyen dinamikusan indíthattuk el" - monda a KidsCo ügyvezető igazgatója, Paul Robinson.

A digitális átállás után itthon is tovább fog nőni a kínálat, mely már most sem csekély, hiszen sok kábeltévével vagy műholdvevővel ellátott háztartásban látható az Animax, a Baby TV, a Boomerang, a Minimax, a Cartoon Network, a Jetix vagy a Nickelodeon műsora.

KAPCSOLÓDÓ CIKK