Felrázná idősebb nézőit az MTV

2007.10.18. 12:43

A Multiklikk című új digitális életstílus magazin azokhoz szól, akik szeretnének minél többet tudni a jelen és a közeljövő használati tárgyairól - felesleges szakzsargon nélkül. Az MTV szórakoztató módon igyekszik modernizálni a múltban ragadt nézőit.

Gyakran éri az a vád a Magyar Televíziót, hogy öreges, nem éppen fiataloknak, még kevésbé gyerekeknek szól a kínálata, épp ezért lehetnek a legnézettebb műsorai közt hetente olyan retróelemek, mint a Csináljuk a fesztivált vagy az Önök kérték. Ezúttal modern témához nyúltak, de nem a kamaszok vagy a huszonévesek jelentik a célcsoportot, inkább az idősek, illetve a technikai dolgokhoz nem értő, de legalább érdeklődő nézőkre számíthat az MTV.

Október 20-ától szombatonként az m1 műsorán látható a Multiklikk, mely abból a felismerésből táplálkozik, hogy tíz éve még a mobiltelefonokat is félve fogtuk meg, ma már életünk része az online média, a digitális kamera, vagy épp az ügyfélkapu, azaz előkerül a felgyorsult világ közhelye.

Nem a szaklapok olvasóihoz, hanem a mindennapok átlagos felhasználóihoz szól az új műsor, állítja Kovács Robi műsorvezető, aki nemrégiben került újra vissza a Magyar Televízió képernyőjére a Főtér című országjáró magazin új arcaként. Serfőző Zsolt producer szerint a műsor folyamatosan átalakuló, digitalizálódó világunk újabb és újabb lehetőségeiről szól. Sok más téma mellett virtuális ügyintézőkkel és blogoló celebekkel ismerkedhet a néző a műsorban. Tesztelnek webes levelező-rendszereket és hivatali ügyintézési módokat, továbbá kiderül, hogy vajon telefonon vagy interneten célszerűbb pizzát rendelni. Az október 20-án, szombaton 13.40-kor sugárzott első adásban Wifi-tesztelők járják Budapestet, hogy megtudják, hol és melyik szolgáltatónál érdemes vezeték nélküli internetet használni.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK