A Disney nagyon rákapott a popszámokkal dúsított produkciókra, melyek elsősorban a tinédzsereket célozzák meg - sőt talán mondhatjuk is, hogy annál a felnőttnél, aki ilyeneket néz, van némi baj. A titkos popsztárról szóló Hannah Montana mellett igen sikeres a nálunk Szerelmes hangjegyek címmel vetített High School Musical is, melyből több film készült.
A második rész átlagban 17,2 millió nézőt vonzott, ami a filmet a legnézettebb kábeles adássá emelte az Egyesült Államokban. A most hétvégén bemutatott Camp Rock, ha más kábeltévék kínálatával nem is feltétlenül vetekedhet, anyacsatornáján belül komoly sikert ért el: a Disney Channelön valaha vetített saját mozik közül - a High School Musical 2 után - a második legnézettebb lett, 8,9 millióan voltak kíváncsiak rá.
A Disney nem sokat teketóriázott, máris bejelentette, hogy sorozatot szeretne készíteni a film nyomán - a történet talán nem is annyira lényeges, inkább a zene és a közvetített hangulat a fontos, melyért a Jonas Brothers nevű tinibanda a felelős.
A srácok elég népszerűek a fiatalabbak körében, és a Disney is sokat foglalkozik velük: a testvérek karrierjéről reality készült, a Jonas Brothers: Living the Dream címmel, és a 2008-2009-es évadra egy másik sorozatot is terveznek velük, amely egyszerűen a J.O.N.A.S. címet viseli.