A TV2 védi Liptait és Jakupcseket

2008.05.07. 12:48

Csatornájuk védi a képernyősöket: a TV2 közleményben áll ki két műsorvezetője és humorista párosa mellett, mondván, hogy a műsorok megszűnése nem jelenti a tévés személyiségek bukását.

"A TV2 határozottan cáfolja azon állításokat, melyek az elmúlt napokban napvilágot láttak, és a megszűnő műsorok kapcsán azokat bukott műsoroknak titulálták" - áll a TV2 közleményében. A gyártási szerződések felbontását az új programstruktúra indokolja, melynek első eredményei - a csatorna reményei szerint - ősztől lesznek láthatók a TV2 képernyőjén.

"Jakupcsek Gabriella, Liptai Claudia, Nacsa Olivér és Bagi Iván hosszú ideje a televízió megbecsült, népszerű és emblematikus arcai, és az új struktúrában is komoly szerepet szán nekik a televízió menedzsmentje, remélve, hogy egyre több nézőt ültet le segítségükkel a megújult TV2 képernyője elé" - jelezte ma a csatorna sajtóosztálya.

Május 6-án reggel közölték, hogy nem hosszabbítja meg gyártási szerződését a TV2 a Liptai Claudia-show, a Médiacápa, a Beugró, a Mi kérünk elnézést és Az igazság ára című műsorok gyártó cégeivel. Mivel öt műsor gyors eltüntetése találgatásokra ad okot, a lapok is foglalkoztak az esettel: a csatorna ezzel főképp a bulvárlapok reakcióira ad választ a közleménnyel.

"Liptai Claudiára, Jakupcsek Gabriellára és a Bagi-Nacsa duóra a csatorna már az őszi műsorokban is számít, tehát nincs szó arról, hogy műsoraik megszűnése az ő távozásukat is jelentené. Liptai Claudia és Jakupcsek Gabriella az új Mokka meghatározó szereplői, és más műsorok kapcsán is számítunk rájuk" - közölte Gyöngyössy Bence, a csatorna programigazgatója.

A műsorok közt volt olyan, mint a Beugró, mely késő esti sávban futott, és szinte csak jó kritikát kapott (felettébb ritka az ilyen). Nacsáék pár héttel ezelőtt a Kamera Hungárián voltak ünnepelt páros, kategóriájuk győzteseként. Az igazság ára bukása viszont borítékolható volt, mivel rengeteg volt a botrány körülötte, az ORTT is büntetett, ráadásul legutóbb már csak 17,5 százalékot ért el a célcsoportban - miközben az előtte futó Doktor House 27,5 százalékos közönségarányra volt képes.

KAPCSOLÓDÓ CIKK