A teljes lakosságnál a 29 százalékot jegyzett RTL Klub az év 45. hetében a legnézettebb televízió, ennél majdnem tíz százalékponttal szerzett kevesebbet a TV2. Az MTV általában a képernyő előtt ülők 9,6 százalékának tudott megfelelő tartalmat nyújtani. A kereskedelmi célcsoportban, a 18 és 49 éves kor közti tévézőknél 28,9 százalékot vitt az RTL Klub, 20,1 százalékot pedig a TV2, ugyanakkor az ötven alatti felnőtteknek csupán öt százaléka szokott hosszabban időzni az m1-en.
A Celeb vagyok, ments ki innen című reality egyértelműen a hét nyertese, holott volt kockázat abban, hogy rögtön az első után indították - ehhez képest padlóra (húsz százalékra) küldte a Hal a tortán-t, mely korábban képes volt megszorongatni a Mátyás király téri szappanoperát is. Legerősebb estéjén az egészen meghökkentő Delhusa-Pákó duóval és a hagyományos, tényközlő-informáló műsorvezetéssel láthatóan szakító, néha sebző, néha viccesen gunyoros Sebestyén-Vadon párossal felálló reality 2,26 millió tévézőt érdekelt, szemben az 1,95 milliós heti csúcsot szállító Fókusz-szal vagy az 1,83 milliós Barátok közt-tel. A TV2-nek a héten nem sok babér termett, a Top 10-ből három helyet szerzett a csatorna, ha a Megasztár - Popdaráló után jelentkező - eredményhirdetését külön egységként kezeljük. Az MTV A TV ügyvédje és az Önök kérték című nosztalgiaműsorral került fel a listára, ezek 760-780 ezer tévézőt érdekeltek a múlt héten.
A kereskedelmi célcsoportnál hasonlóan alakult az élmezőny, mint a teljes lakosságnál. A fiatalabb nézők is imádják a Celeb vagyok-ot, de 40 százalékos közönségarány fölött ment a Bk és a Fókusz pár adása is. A TV2 jelenleg két műsorra támaszkodhat, a Doktor House a nagy favorit, de a Megasztár is tartja még magát. Az előadások és a finálé közé biggyesztett Popdaráló viszont csak 23 százalékot ért el, szombat este ez nem túl izmos teljesítmény. A TV2 új műsora a múlt héten A sztárok a fejükre estek volt, ez 28,3 százalékkal rajtolt, később esett, mivel az erős Fókusz és a Barátok közt ellen fut az Afrikában forgatott valóságshow.
Top 30, fiatalok
Minden adás a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen