Az XXL egy adás után megbukott. Volt róla szó, hogy kap második esélyt, végül lefújták. Miért?
- Ez nagyon érdekes eset. Nagy lendülettel indítottuk az őszt, de azt kell mondanom, hogy ezúttal túlvállaltuk magunkat, hét új műsor a indult, de nem tudtunk megfelelő figyelmet adni ezeknek kommunikációban, tartalomban, gyártás szempontjából. Hét új műsor indításával nagyot vállaltunk, de nem tervezünk több ilyen szezont.

Senorita Szöszi. Bukta, holott dekoratív szőke nő csetlik-botlik egzotikus tájakon, és még kaland is van. Miért nem nézik?
- Nehéz megfejteni, mi mitől sikeres. Ha azt mondom, hogy öt ismert ember együtt vacsorázik, az magában nem érdekes, de mégis nagyon sokan nézik a Hal a tortán-t. Lehet, hogy a Senorita Szöszi túl távolinak tűnik, lehet, hogy nem találtuk meg a helyét a struktúrában, de az is lehet, hogy megrendezettnek tűnik.

Van-e hatása a nézettségre annak, hogy a comment.com lehozta a műsor első adásainak forgatókönyvét?
- Törvénytelen lépés volt, egyfajta ipari kémkedés. Feljelentést tettünk a rendőrségen ismeretlen tettes ellen. Amúgy az átlagnézőt ez semmiben nem befolyásolta, mert nem nézte meg a cikket, de szakmailag mindenképp ártott.

Nézzük a Cápák-at! Érdekes volt, mégis elhasalt a Mónika show ellen.
- Bátor, újító formátumnak tartom, nem is mondom azt, hogy örökre eltűnt a TV2-ről. Lehet, hogy máskor jobban menne. Vannak műsorok, amiket akkor fedeznek fel a nézők, amikor új időpontra kerülnek, ilyen a már említett Hal a tortán. Nem a Cápák volt rossz, inkább nem jó helyen adtuk.

Nézettségben gyenge a 10! című műsor is. Nem kell levenni?
- Türelmet kell adni ennek a műsornak is. Meg kell találni a megfelelő hangvételt, és a jó időpontot. Akkor nézni fogják.

Egy jó megmondóember nem hiányzik, egy megosztó személyiség, mint Havas volt?
- Nem. Fiala János és Friderikusz Sándor mostanában betöltik nálunk ezt a pozíciót.

Idefelé jövet a taxis a Dáridó-t hiányolta. Ez nem a megoldás, remélem.
- Érdekes dolog ez, mert hét éve nincs Dáridó nálunk, mégis sokan a csatornával azonosítják. Alapvető műsorainkat nehezebben kötik hozzánk, és a Megasztár-ral is csak idén jutottunk oda, hogy rögtön a TV2-re asszociálnak a nézők, ha meghallják a műsor nevét. A néző lassan áll át, nehéz a szokásokon változtatni, de hosszútávon tervezünk és rajta vagyunk, hogy 2010-re piacvezetők lehessünk. Nem az első kilométereken kell a maratont megnyernünk.