Százmillióval támogatják Hajdú Péter műsorát

2009.01.28. 15:45

2009. február 1-től a Story TV-n látható az ATV-ről átigazolt Esti frizbi. A csatornaváltást százmillió forintos integrált kampány kíséri.

Az Esti frizbi 2006 májusában indult az ATV-n, közel 50 adás készült belőle, és a Névshowr mellett a csatorna legnézettebb műsora volt, mivel általában a bulvárlapokban sokat szereplő médiaszemélyiségeket ültették asztalhoz.

A műsor eztán a Story TV-n látható, a startot pedig egy százmilliós kampány támogatja, arculata is megújul. Az Esti frizbi több millió forint értékű új díszletben, új főcímmel jelentkezik vasárnaptól.

Hajdú Péter elmondta, hogy a Névshowr-t és az Esti frizbi-t is gyártó produkciós cégük, a Happyfilm és a Story TV közötti kapcsolat nem új, hiszen ők készítették a csatornán nemrég befejeződött hajléktalanos valóságshow-t, A nagy lehetőség-et. Borsány-Gyenes András, a csatorna vezérigazgató-helyettese és programigazgatója azt várja a műsortól, hogy javítson a csatorna nézettségén, vele közelítse meg a Story TV a Film+-t vagy a Viasat3-at.

KAPCSOLÓDÓ CIKK