Négy csatornától keresték meg Vágót

2009.03.12. 11:30

Bár a vezető bulvárlap tényként hozza, hogy megegyezett a TV2-vel, Vágó István erről nem tud.

Tegnap derült ki, hogy a hosszú hónapok óta tartó huzavona vége szakítás lett: Vágó műsorterveit nem fogadta el az RTL Klub, a csatorna nem tudott megfelelő vetélkedőt ajánlani a tévésnek, így elválnak útjaik. A Blikk úgy tudja, hogy megállapodott a TV2-vel, de Vágó szerint a laptól nem is keresték, és a hír sem igaz.

Szerződésében hathónapos moratórium van, ennyi ideig nem lehet más televíziós társaság alkalmazottja, képernyőse, műsorvezetője. Az [origo]-nak elmondta, hogy valóban volt megkeresés a TV2 részéről, de mellette még három másik csatorna is hívja.

"Természetesen tudom, hogy egy új, máshol ki nem próbált műsor befektetést igényel és egyben kockázatos is, de nem adom fel, hogy megvalósuljanak a műsorterveim" - tette hozzá.

KAPCSOLÓDÓ CIKK