Heti hetekkel nyomták le Vágót

2009.09.08. 10:41

Az RTL nem akart esélyt adni a tőle a riválishoz átigazolt Vágónak, hogy jól rajtoljon: a Heti hetes szereplőit ültette a Vacsoracsata asztalaihoz. A Barátok közt mindent vitt, a Celebműszak első hetében nem volt jelentős ellenfél.

Augusztus végén elindult a két nagy kereskedelmi tévé őszi struktúrája, visszatért pár régi műsor, indultak újak, Vágó István az RTL-től eljővén a TV2-n mutatkozott be, így érdekes lehet pillantást vetni a nézettségi mutatókra. A hetet az RTL Klub nyerte, a teljes lakosságból 23,1 százalékos, átlagos nézettséggel, miközben a TV2-t 19 százalék, az MTV-t pedig 9,7 százalék figyelte. A köztévé az ötven alatti felnőtteknél még haloványabban szerepelt, öt százalék alatt maradt, míg a TV2-t célcsoportja 18,2 százaléka, az RTL-t pedig 23,6 százalék választotta. Az estéket egyértelműen elvitte az utóbbi csatorna, több mint tíz százalékpontot vert riválisára.

A teljes lakosságnál a Barátok közt nyert, a Fókusz előtt. A svédek elleni vb-selejtező 1,5 milliós nézettsége is imponáló, pláne, ha hozzávesszük, hogy sokan ilyenkor nagy társaságban, kocsmában, vendégségben nézik a meccset. A Heti hetes szereplőivel felálló Vacsoracsata nem engedte, hogy a nézők Vágó új műsorát nézzék, de még a legnézettebb filmet is az RTL Klub adta.

A Párbaj legjobb eredményét hétfőn érte el, Vágó kvíze eztán nézőket vesztett, akik épp a riválisnál főzőcskéző médiaszemélyiségekre voltak kíváncsiak. A Párbaj hétfőn 973 ezer, kedden 810 ezer, szerdán 764 ezer nézőt érdekelt, majd megállni látszott a csökkenés, a csütörtöki 760 ezer nézővel. Péntekre azonban 706 ezresre csökkent a nézőtábor, a teljes lakosságnál 20 százalék alatt maradt, és célcsoportban sem ment sokkal fölé.

Új műsor volt még a Celebműszak, de a Barátok közt sávjában nem könnyű vitézkedni. A Balázs Klárival, Ganxsta Zolee-val és Szőke Andrással felálló műsor 18 és 23 százalék közt mozgott a célcsoportban, ami még nem tragikus, de mindenképp gyengébb, mint a 37 és 44 százalék közt ingázó Berényi család eredménye.

Top 30, 18-49-es célcsoport

agb nielsen

Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel.

Forrás: AGB Nielsen

Előző
Következő

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK