Ráijesztett a Tv2 az RTL Klubra

Vágólapra másolva!
A teljes lakosságban bő három százalékponta közelítette meg a piacvezetőt a Tv2: hétfőn még többen is nézték, mint az RTL Klubot, de volt több erős napja is. A kereskedelmi célcsoportban bő két százalékpont volt a különbség, igaz, az estéket már biztosan vitte az RTL.
Vágólapra másolva!

Az év 9. hetén 22,3 százalékot jegyzett az RTL Klub, a Tv2 pedig 19,1 százalékot ért el: utóbbi a hétfőt meg is nyerte, szombaton viszont tragikusan, 16 százalékos nézettség alatt teljesített. A teljes lakosságnál az MTV csak március 5-én, pénteken tudott tíz százalék fölé menni, heti átlagban 9,7 százaléknál állt meg.

A kereskedelmi célcsoportban, a 18 és 49 éves kor közti nézőknél csökkent a két nagy közti különbség, a teljes napot vizsgálva 2,3 százalékpontra. A főműsoridőben, fél hét és este tizenegy közt viszont nőtt a különbség, ekkor 29,2 százalékától hat százalékponttal maradt el a Tv2.

A legnézettebb műsorok toplistájának élmezőnyében nincsenek vadonatúj szereplők, dobogón a Barátok közt, a Fókusz, a Híradó, a Tv2 pedig négy műsorral fért be a top 10-be. A Jóban Rosszban épp Berényiék sávjában vitézkedik egy hete, komolyabb csapás még nem vitt be, de a hétfői 1,45 milliós nézettség nem rossz a halálsávban. A sorozatok közt régóta a Cobra 11 itthon a nagy favorit, mostanában A mentalista kezd felzárkózni mellé. A vasárnap esti csatában a Heti hetes jobban szerepelt, mint a Frizbi Hajdú Péterrel: előbbi biztos, bár nem fölényes győzelmet aratott.

A kereskedelmi célcsoportban a Tv2 vasárnap esti filmje (27 idegen) nyert, a hagyományosan legnézettebb műsorsávban a fiatal tévézők bő harmada nézte. Hogy mennyire sokan telepednek le a készülék elé a hét utolsó napján, este, arra jó bizonyíték, hogy a második legnézettebb műsor is épp abban a sávban futott, az RTL Tolvajtempó-ja érdekelt még sok fiatalt. Célcsoportban A mentalista erősebb, mint a Cobra 11, House pedig tízből három ötven alatti tévézőt érdekelt, akárcsak a Dr. Csont. Jól mutatkozott be az NCIS spinoffja a Tv2-n, a Los Angeles-i csapat első kalandja bőven a csatornaátlag fölött hozott.

Top 30, teljes lakosság

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

-----------------------------------

Top 30, teljes lakosság

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

Forrás: AGB Nielsen