Magyar bank használja Menő Manót

2010.04.15. 11:11

A tévéből ismert Menő Manó a K&H reklámjainak központi elemeként tűnik fel április 15-től.

Április 15-től, elsőként televíziós reklámokban, illetve a K&H országos fiókhálózatában tűnik fel Menő Manó figurája, május 1-től óriásplakátokon is jelen lesz. A kreatív koncepció alapötletét a Republic of Art ügynökség jegyzi, de a megvalósításán már nem dolgozott. A kampány megvalósítója az Addiction reklámügynökség és az olasz jogtulajdonos, a Quipos.


A figura Magyarországon a nyolcvanas években, a Szombat esti filmkoktél-ban bukkant fel. 1981 és 1985 között itt lett népszerű, minden szombaton két epizóddal volt képernyőn. A Magyar Televízió 2006-ban újra megvette a sugárzási jogokat, 2008-ban 56 részt leadtak az m2-n, ekkor napi sorozatként, az esti idősávban. Menő Manót eddig jobbára fekete-fehérben láthatták a tévézők, a reklámok azonban színesek lesznek.

Az 1969-ben született Menő Manóról itt írunk bővebben.