2010 első negyedévében mindössze 28 panasz érkezett az ORTT Panaszbizottságához, a tévék közül az RTL Klubot kritizálták legtöbbet.

2010 első negyedévében az ORTT Panaszbizottsága 28 ügyben vizsgálódott, ezek közül hét van még ügyintézés alatt, a legtöbb esetben pedig elutasították a beérkező panaszt.

Tévézőktől, rádióhallgatóktól nyolc negatív észrevétel érkezett, a politikai szervezetek közül pedig csak a Jobbik Magyarországért Mozgalom terjesztett elő panaszokat, összesen nyolcat - áll az ORTT közleményében.

A műsorszolgáltatók közül a legtöbb kritika (nyolc) a Magyar Rádiót érte, öt esetben panaszolta be tévéző az RTL Klubot, három esetben a Tv2-t valamely műsora miatt. Az MTV és az Echo tévé is három-három esetben került a Panaszbizottság elé, de érkezett kifogás az ATV, a Hír TV és négy városi csatorna adása miatt is.