Teljes lakosságban az RTL Klub, célcsoportban a Tv2 nyerte a hetet

Vágólapra másolva!
A teljes lakosságban a Tv2 szállította az elmúlt hét három legnézettebb műsorát, legtöbben a Taxi negyedik részét követték, de jól ment a Napló is.
Vágólapra másolva!

Az év 29. hetében a teljes lakosságnál a 18,4 százalékot elért RTL Klub kéttizeddel verte a Tv2-t, előbbi csatorna szerda és szombat közt vitézkedett, de a vasárnapot egyértelműen riválisa vitte el, majdnem három százalékpontos előnnyel. Az MTV visszaesett a futball-világbajnokság előtti szintre, mivel csak 9,5 százalékot mért az M1-nél az AGB.

A legnézettebb film (Taxi 4.), magazin (Napló) hírműsor (Tények) és heti sorozat (NCIS) a Tv2-n futott, az RTL a Híradó, a Fókusz és új sorozata, a Castle eredményének örülhetett. Az MTV az esti híradóval és két nosztalgiaműsorral fért fel a harmincas listára.

Top 30, teljes lakosság

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

-----------------------------

A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban közel két százalékpontot vert riválisára a Tv2, miközben az M1-et csak a fiatalabb nézők 4,2 százaléka választotta. Az ötven alatti felnőtt tévézőknél is a Taxi negyedik része nyert, de nagyon sokan követték hétköznap esténként a Hőhullám című összeállítást is. Az újabb szériák közül a Castle egyértelmű siker (nyolc százalékpontot ugrott az RTL nézettsége, mikor adásba került), gyengébben hoz a Mercy angyalai, amely a Tv2 átlaga alatt maradt. A Hetedik érzék és a Vámpírnaplók is 20 százalék körüli eredményt ért el: előbbi kikapott sávjában, utóbbi döntetlenre hozta a Shark elleni meccsét. A nézettség méréséről itt olvashat.

Top 30, 18-49-es célcsoport

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

Forrás: AGB Nielsen