Hajdú Péter Gesztesivel verte a Heti Hetest

Vágólapra másolva!
Az év 36. hetében - a Megasztár kárára - tovább szárnyalt az X-Faktor, jól ment a Barátok közt, A széf. A Tv2 a Napló jó számainak örülhetett, és annak, hogy célcsoportban elkapta a Heti Hetes-t.
Vágólapra másolva!

A 36. héten az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna: kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben közel öt százalékponttal verte riválisát. Az RTL szombat este érte el legjobb közönségarányát (33,5%), ekkor ment az X-Faktor, amely száz fiatal tévézőből 48-at érdekelt. Ezzel a Megasztár-t akadályozta a kibontakozásban, amely kénytelen volt megelégedni 24 százalékkal: még az RTL-es rivális rajtja előtt 44,6 százalékot ért el, első őszi casting-adásával.

A kereskedelmi célcsoportban változatlanul erős volt a Barátok közt, 31 és 35 százalék közt szállított, heti sorozatként A helyszínelők nyert az RTL Klubon, a magazinműsorok közt pedig a Fókusz rendre jobb nézettséget ért el, mint az Aktív. Korábban a Cobra 11 ellen sokszor veszített a Tv2 Napló-ja, de a Tökéletes célpont nem olyan erős ellenfél, így sávjában nyert Tvrtko műsora.

A Tv2 igazából csak vasárnap este volt nagy lendületben, ekkor a Napló megágyazott az Indiana Jones-filmnek (33,5 százalékkal nyert műsorsávjában), utána pedig a Frizbi Hajdú Péterrel című bulvártalkshow válogatott jól vendégeket (Falusi Mariann, Szabó Zsófi, Gesztesi Károly), mert - ha csak két százalékponttal is - de megverte a Heti Hetes-t, amelyet sokszor hasztalan ostromolt tavasszal.

Top 40, kereskedelmi célcsoport

Forrás: [origo]

Forrás: AGB Nielsen