A Casino elsőre 34 százalékos közönségaránnyal futott a kereskedelmi célcsoportban, ezzel pedig nyert a műsorsávjában.

Heti, hazai gyártású tévésorozat nemigen volt Magyarországon a Tűzvonalban kimúlása és a Duna tévé zavaros próbálkozásai óta: a Casino azonban a február 15-i rajthoz az RTL Klubtól megkapta a kellő reklámot. Szüksége is volt rá, mert a csatorna kimondta, hogy a sorozat, amelyből egyelőre három rész készült, csak akkor folytatódik ősszel, ha jó nézettséget, 30 százalék fölötti közönségarányt szállít a kereskedelmileg fontos, 18-49-es célcsoportban.

Az első rész 34 százalékos átlaggal ment, tehát az első akadályt vette a Szurdi Miklós rendezte széria. A pozitív képet azonban árnyalja, hogy az epizód alatt, az AGB mérése szerint 37,2 százalékról 31,6-ra csökkent az érdeklődés, azaz többen nézték az elejét, mint a végét, ami nem jó jel. A jó eredményhez az is kellett, hogy a Tv2-n Bajnokok Ligája-meccs ment, márpedig a BL országos, kereskedelmi tévén eleve nehezen él meg. A február 15-i mérkőzés is csak 16 százalékot ért el, és pont a Casino adásideje alatt kezdett nőni a nézettsége, vélhetően az átkapcsoló férfinézők miatt.