Kolosi Péter: Nem asszisztálunk a Tv2 hamis PR-akciójához

2011.03.24. 11:21

Biztosan nem engedi el képernyőseit az RTL Klub a Tv2 vetélkedőjébe, még akkor sem, ha Sebestyén Balázsék nyereményüket jótékonysági célokra ajánlanák fel. Az RTL Klub programigazgatója szerint voltak már sokszor ismert emberek A 40 milliós játszmá-ban, és semmi nem indokolja, hogy a konkurencia kvízét erősítsék az RTL-ről ismert képernyősökkel.

"Az RTL Klub nem kérte, hogy Rákóczi Feri jöjjön el a villába. Feri a Class FM Morning Show-jának műsorvezetőjeként volt nálunk vendég a Morning Show es a Reggeli közös műsorában. Azt, hogy a Tv2 elengedi, ő beszélte meg a Tv2-vel, ehhez nekünk semmi közünk nem volt. Nekünk pont olyan jó lett volna, ha csak Balazs és Jani jön: meggyőződésem, hogy ugyanennyi pénzt gyűjtöttünk volna. Amikor megkérdeztek élő adásban, hogy jöhet-e Feri is, természetesen igent mondtam, hiszen ő is a Morning Show műsorvezetője. Azaz az RTL Klub éppen Rakóczi Ferenc szerepeltetésével gyakorolt gesztust. Szóval ez az RTL Klub akciója volt, amelyhez csatlakozott a Class FM, és nem is pontosan értem, hogy kerül képbe a Tv2" - mondta Kolosi Péter az [origo]-nak.

Az RTL Klub programigazgatója szerint az egyhetes jótékonysági akciónak csak egy része volt a nagy összegű nyeremény, emellett egy jelentős társadalmi problémára próbálták felhívni a figyelmet a jelenleg legnézettebb tévéműsorban, a VV4-ben. "Biztos vagyok abban, hogy ha a Tv2 komolyan gondolná, hogy valami fontos társadalmi ügyet felkarol, akkor azt tenné, nem pedig egy napja üzengetne, hogy úgy állítsa be, mintha az RTL nem gyakorolna valamilyen gesztust" - vélte.

Kolosi szerint a Tv2 ajánlata komolytalan. "Arról van szó, hogy szeretnének ismert emberekkel csinálni egy adást A 40 milliós játszmá-ból. Lássuk be, ebben semmi új nincs, az elmúlt három hónapban már több példa is volt ilyenre. Az 'egészítsük ki az összeget 200 millióra' is sántít, hiszen aki figyelte a héten a médiát, az tudja, hogy az akciónk teljes bevétele - az alapítványnak utalt nagyobb összegű céges támogatásokkal együtt - már meghaladta a 220 millió forintot is. Szerintem, ami tegnap ezzel kapcsolatban a Tv2 különböző nyilatkozóitól elhangzott, az nem a jótékonyságról, hanem kizárólag egy nem túl sikeres kvízműsor hamis PR-akciójáról szól. Ehhez mi nem asszisztálunk" - fejezte be.

A műsort producere, Gonda Péter véleménye itt olvasható, Rényi Ádám, a Tv2 kommunikációs igazgatója pedig közölte, hogy a műsor nem megszűnik április 8-án, hanem csak leáll egy időre. "A kvízben a Tv2 bízik, mert nézettsége javuló tendenciát mutat" - tette hozzá.

KAPCSOLÓDÓ CIKK