Imádják a magyar nézők az Eurovíziós Dalversenyt

2011.05.11. 12:05

20,4 százalékos nézettséggel ment a 18-49-es célcsoportban az MTV-n az Eurovíziós Dalfesztiválnak is nevezett dalverseny. A műsor vége felé a közszolgálati tévé simán verte az RTL Klubot és a Tv2-t.

Az AGB Nielsen mérése szerint 20,4 százalékos átlagos nézettséggel futott a Magyar Televízióban az Eurovíziós Dalfesztiválnak is hívott dalverseny - a 18-49-es célcsoportban. A köztévé az ötven alatti felnőttek körében általában igen gyenge számokat produkál este, 3-4 százalékát a Film+, a Viasat3 is veri, ezért a bő 20 százalék kifejezetten jónak számít. A közvetítés 14 százalékkal nyitott, a végére felkúszott 24 százalékra is, ekkor az MTV már bőven verte az RTL Klubot és a Tv2-t.

Forrás: MTI

A felhozó stúdióműsort az MTV-n az ötven alatti felnőttek 9 százaléka figyelte, ez is lényegesen jobb, mint amit a közszolgálati csatorna produkál este nyolc és kilenc között. A teljes lakosságból 798 ezren nézték az élő közvetítést.