Túl erotikusak a dezodorreklámok az indiai hivatalnokoknak

Vágólapra másolva!
Indiában öt napon belül le kell venni a képernyőről a helyi Információs és Hírközlési Minisztérium szerint túl erotikusnak talált dezodorreklámokat.
Vágólapra másolva!

Az Indiában működő tévécsatornáknak öt napjuk van arra, hogy levegyék a képernyőről a helyi Információs és Hírközlési Minisztérium szerint túl erotikusnak talált dezodorreklámokat. A hivatal közleményben ítélte el a szpotokat, amelyek az indoklás szerint sértik a jó ízlést, bánthatják a nőket, mert azt mutatják, hogy illatuk alapján sóvárognak férfiak után.

Az érintett márkák közt van a Wild Stone, az Addiction Deo, a Set Wet Zatak, a Denver Deo és az Axe, de a BBC megkeresésére a nevezett cégek nem kívántak reagálni.

2010-ben a minisztérium hozott már szigorú döntést: akkor tíz napra felfüggesztette a Fashion TV műsorszolgáltatási jogát, mert a csatorna topless modelleket mutatott egy adásában.