Mellplasztikával és balatoni vakációval nyert a Napló - heti nézettség

Vágólapra másolva!
Mind a teljes lakosságnál, mind a 18-49-es célcsoportnál a Tv2 Napló-ja volt a legnézettebb hazai tévéműsor az elmúlt héten (a témák közt volt a hamburgeradó, az olcsó balatoni nyaralás és a mellplasztika). A Jóban Rosszban záróepizódját is sokan nézték, az RTL-en viszont az amerikai sorozatok kedveltek.
Vágólapra másolva!

A költségesebb, saját gyártású show-k, tehetségkutatók, realityk búcsúztával a Tv2 lett a legnézettebb magyar tévé, a múlt héten 20,1 százalékot ért el a teljes lakosságnál, megelőzvén a 17,5 százalékos RTL Klubot és a 7,4 százalékon álló MTV-t. A reklámozóknak fontos 18-49-es célcsoportban, amelyben a kereskedelmi tévék vetélkednek, csak két tizeddel nyert a Tv2, de este, főműsoridőben már a 25 százalékos RTL volt a jobb, kerek egy százalékponttal.

A teljes lakosságnál a Napló, a Jóban Rosszban és a Tények hármasával a Tv2 ült a dobogóra (a szappanopera évadzáró epizóddal volt a képernyőn). A Seherezádé-t az adott órában tévézők harmada követte egy erősebb napján, és kiderült, hogy a Reszkessetek betörők-szériának még a negyedik része is érdekli a tévé előtt ülők 25 százalékát.

Top 30, teljes lakosság

Forrás: [origo]

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

Forrás: AGB Nielsen

-------------------------

A kereskedelmi célcsoportban is tudott nyerni a Napló, utána két RTL-es műsor, egy film és a szappanopera található. A Tények a Tv2-n továbbra is igen nézett, de az RTL adta a múlt héten a 18-49-es célcsoportban a legnépszerűbb filmet (Arthur király), szappanoperát (Barátok közt), heti sorozatot (Dr. Csont).

Top 30, teljes lakosság

Forrás: [origo]

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

Forrás: AGB Nielsen