348 estét nyert az RTL Klub 2011-ben

Vágólapra másolva!
2011-ben növelte előnyét az RTL Klub a TV2-vel szemben: a két csatorna éves főműsoridős átlaga közötti különbség a kereskedelmi korcsoport körében meghaladta a 10 százalékpontot.
Vágólapra másolva!

Nézettség szempontjából 2011-ben kiemelkedő évet zárt az RTL Klub - tudatta közleményében a piacvezető csatorna. Tavaly a főműsoridő 95 százalékát megnyerte az RTL Klub, vagyis az év 365 estéjéből 348-szor nézték a legtöbben a csatornát. Ilyen jelentős eredményre még soha nem volt példa.

Az RTL és a TV2 átlagos főműsoridős közönségaránya között (a 18-49-es korosztály körében) 2010-ben 6,5 százalékpont volt a különbség. Ezzel szemben 2011-ben már 10,5 százalékpontnyira volt a piacvezető RTL Klub legnagyobb riválisától. Az elmúlt évben az RTL Klub 0,7 százalékponttal növelni tudta főműsoridős nézettségét annak ellenére, hogy mára már több mint száz magyar nyelvű csatorna közül választhatnak a nézők.

Az RTL Klub 2011-es átlagos főműsoridős közönségaránya a kereskedelmi korcsoport körében 29,8 százalék volt - ráadásul a teljes napot vizsgálva is meggyőző a csatorna előnye, itt ugyanis az átlagos közönségarány 21 százalék a TV2 16,8 százalékával szemben.