Befagyasztották a Westend szökőkútját

2012.03.26. 11:02

A "Közeleg a tél" a Trónok harca című fantasysorozat szlogenje, és mivel áprilisban lesz a második évad premierje, promóciós célból az HBO befagyasztotta egy pesti pláza szökőkútját.

Mától egy héten át a Westend budapesti bevásárlóközpontban reklámozza a Trónok harca második évadját az HBO. A sorozat április 2-án kerül a magyar képernyőkre, kódolatlanul adja az első részt a csatorna.

A promóció részeként, a "Közeleg a tél" szlogennek megfelelően leállt, "befagyott" az épületben található szökőkút, és páran beöltöztek az Éjjeli Őrség egyenruhájába, úgy téblábolnak a kereskedelmi egységben. A reklámhoz játék is kapcsolódik, amelyről többet a csatorna Facebook-oldalán lehet megtudni.

KAPCSOLÓDÓ CIKK