Vágó új műsora, amelyre éveket várt, a teljes lakosságnál március 26-án 150 ezer nézővel kezdett, ezt másnapra növelni tudta 160 ezerre. Utána az újdonság varázsa elszállt, 128 ezer, 117 ezer majd pénteken csak 90 ezer követője volt a kvíznek. A második héten erőre kapott némileg, hétfőn és szerdán is 100 ezer fölött volt a műsor az AGB Nielsen mérése szerint.
A 18-49-es célcsoportban, amelyben - kereskedelmi tévé lévén - a Story4 vitézkedik, az ÁtVágó promóciós kampánya után 2,25 százalékos közönségaránnyal nyitott, ennél jobbat ért el másnap, illetve e hét hétfőjén is. Hét adás után nem szokás komolyabb következtetéseket levonni, de az nagyjából látható, hogy teljes lakosságban erősebb a műsor, mint a fiataloknál (hétből hatszor volt jobb a "4+" kategóriában mért arány).
A Story4 az este 8 és 9 közti sávban korábban tízből nyolcszor egy százalék alatt maradt a kereskedelmi célcsoportban (fél kilencig Szerencsekerék ment, reklám és általában ismételt krimi), teljes lakosságban pedig egy és két százalék közt mozgott, azaz Vágó műsora javít a nézettségen - de természetesen nagyon messze van az MTV-n és az RTL-en elért számoktól.
Miután Vágó nem fogadta el az RTL ajánlatát, ő is felkerült az egymillió nézőt vesztő hazai tévések listájára.