Vágó István szörnyű öltönyével foglalkozik egy brit lap

2012.04.04. 18:09

A Design Week arról ír, hogy a Studio Hansa munkatársai dolgoztak az ÁtVágó designján, és még Vágó öltözékét is le kellett cserélniük.

A Design Week internetes oldala arról ír, hogy a londoni Studio Hansa találta ki az ÁtVágó című kvíz designjának egy részét - a többit magyar szakemberek dolgozták ki. A cég részéről Omar Honigh elmagyarázta, hogy a koncepció az volt, egy a díszlet emberi agyat formázzon.

A cikk szerint a cég feladata volt a zene, a hangeffektek kidolgozása, részt vettek a nyomtatott sajtóban és a szabadtéri reklámkampányban, és még Vágó öltözetére is oda kellett figyelniük. "Nekünk kellett öltöztetnünk a fickót. Mindig szörnyű zakót és nyakkendőt viselt" - jegyezte meg Honigh, aki szerint a kvízt 1,2 millióan látták hétfőn (ez erős túlzás, valós nézettségi adatokat itt talál).

Forrás: story4.sajpoklub.tv

Vágó István az ÁtVágó című kvízműsorban

Barátkozzon érdekes és tartalmas tévés blogunkkal is!

KAPCSOLÓDÓ CIKK