Az idősebbeknek jobban bejön a bolondozó Friderikusz

Vágólapra másolva!
A Legyen ön is milliomos múlt heti adása a teljes lakosságnál elfogadható számokat hozott, az ötven alatti felnőtteknél viszont 20 százalékos közönségarány alatt maradt.
Vágólapra másolva!

Friderikusz alapvetően változtatta meg a Legyen ön is millimos-t, ahogy ezt jelezte is előre az [origo]-nak adott interjúban. A kvíz alapos reformja kockázatos volt, hiszen akik a Vágó-féle kimértséget, tanáros hozzáállást megszokták vagy megszerették, nem biztos, hogy térdüket csapkodva hahotáznak azon, amikor az új műsorvezető fekvőtámaszokat nyom a stúdióban vagy körbefutja a díszletet - mivel a soron következő játékos épp egy személyi edző.

Fotó: Pályi Zsófia [origo]

A kvíz izmos nyitás után (számait tekintve) esni kezdett, kereskedelmi célcsoportban kétszer is kikapott Doktor House-tól, pedig az orvosos sorozat is túl van fénykorán. A Milliomos múlt héten, április 18-án visszavágott a dokinak, a kvíz megverte a TV2 sorozatát. A 18-49-es célcsoportban a heti listán a 20. legnézettebb műsor lett, 18,8 százalékos közönségaránnyal, de feltűnő, hogy mennyivel jobban teljesít a teljes lakosságban - ott 13., majdnem 24 százalékos közönségaránnyal, azaz az idősebb nézőknél népszerűbb a tévés, mint a huszonéveseknél, harmincasoknál.