Nézettségben megelőzte a TV2-t a sportos MTV

Vágólapra másolva!
A 18-49-es kereskedelmi célcsoportnál a múlt héten nézettebb volt az m1, mint a TV2. A teljes lakosságnál az RTL és a TV2 kicsivel előzte csak meg a foci Eb-be merülő köztévét.
Vágólapra másolva!

A nézettség szempontjából az MTV aligha bánná, ha folyamatosan Eb-k és futballvébék mennének, ugyanis régen látott magasságokba szökkentek a mutatók. A 18-49-es korcsoportban - ahol az MTV gyakran csak 4-5 százalékokra volt képes, és rendszeresen kikapott a Cool tévétől is - az elmúlt héten 14,6 százalékot jegyzett, azaz nagyjából megháromszorozta az Eb előtti részesedését. Ezzel a reklámozóknak fontos kategóriában 15,3 százalékos RTL Klub és a 13,3 százalékos TV2 közé ékelődött be.

A teljes lakosságnál nem ennyire markáns a növekedés, de a szokott 9-10 százalék helyett elért 14,9 is jónak mondható. Ezzel párhuzamban a két nagy kereskedelmi tévé vesztett nézőket: az RTL 16,1, a TV2 pedig 15,1 százalékot jegyzett. A hármas befutó mögött a középmezőnyben a szokásos csatornák (Cool, Viasat3, Film+) találhatóak - bár utóbbi rövidesen új ellenfelet kap.

A legnézettebb műsor ezúttal is a Barátok közt volt, 1,44 millió követővel, de utána már egy meccs jön a listán, a vasárnap esti portugál-hollandot is kiemelkedő érdeklődés övezte.

Top 10, teljes lakosság

Forrás: agb nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen