2,1 millió nézőt veszített a Dallas

2012.06.24. 9:36

Általában a premierek után csökken az érdeklődés, így történt a 2012-es Dallas esetében is.

Az amerikai TNT csatorna Dallas-premierje 6,9 millió nézőt hozott a csatornának, ami kábeltévé lévén nagyon jó eredmény. Várható volt, hogy ez esni fog: a második héten már csak 4,8 millió amerikai nézte tévében a folytatást. A 18-49-es, kereskedelmi célcsoportban 16 százalékot esett az érdeklődés, ami nem tragikus, a még fiatalabbaknál, a 35 alatti felnőtteknél pedig 14 százalékot - írta a TV Line.

Forrás: tnt.com

A csökkenéstől függetlenül aznap, szerdán nem volt nézettebb műsor amerikai kábeltévén (pedig nagy a verseny), és nyilvánvaló, hogy itthon a kultikussá lett Dallas is impozáns nyitószámokat fog hozni - pláne, hogy erősen reklámozza majd az RTL Klub.

A visszatérésről itt írtunk, az [origo] kritikáját itt olvashatja.