Kereskedelmi célcsoportban az első 11 helyből tízet vitt el az RTL Klub, de majdnem ilyen jól állt a csatorna a teljes lakosságnál is az év 45. hetében.

A 18-49-es, reklámozóknak fontos korosztályban az első 11 pozícióból csak egyet csípett el a TV2, amúgy csak RTL Klubos műsorok sorjáznak a listán. 46 százalék fölött volt az X-Faktor, valamivel 30 alatt a Barátok közt, nagyon szépen nyitott az új kvíz, A kód. A TV2-es Voice ugyan megcsípte a negyedik helyet, de utána megint csak RTL-es sorozat (Cobra 11), film (Harry Potter és a Főnix rendje), reality (Házasodna a gazda), és magazinműsor (Fókusz) található.

A teljes lakosságnál is bőven nyert a20 százalékos RTL Klub a 16 százalékos TV2 előtt, így nem is meglepő, hogy a lista első hat helyén RTL-es műsor található. A TV2 a Tények-kel csak a hetedik helyet csípte meg, pusztán kilencedik a Voice.

Az MTV-n a Magyarország, szeretlek! című vetélkedő nyert a háziversenyben, de 800 ezer néző alatt maradt. A legnézettebb köztévés híradó 628 ezret hozott (nem is olyan régen még egymillióan követték a közmédia esti hírműsorát), a Kékfény pedig épp felfért a top 30-as lista végére.

Top 20, teljes lakosság

Forrás: agb

Minden műsor  alegnézettebb részével szerepel
Forrás: Nielsen Közönségmérés