Megújul az OzoneNetwork

Vágólapra másolva!
Február 25-én új arculattal mutatkozik be a magyar ökotévé: az OzoneNetwork megújuló látványvilágának vizuális alapjait Yann Arthus Bertrand légifotói adják. A csatorna már 1,8 millió magyar háztartásban fogható.
Vágólapra másolva!

"A megújuló arculat egy előretekintő vizuális gondolkodás eredménye. Az OzoneNetwork logojában szereplő ózon molekulát stilizáló, összekapcsolódó körök az eddiginél nagyobb szerepet kapnak, gyakorlatilag folyamatosan jelen lesznek a képernyőn. Az arculatváltás a beharangozókat és a naponta többször jelentkező hírszolgáltatásunkat is érinti, így egyedülálló módon folyamatos látványvilágot alakítunk ki a csatornán. Yann Arthus Bertrand, világhírű légifotográfus kedvelt és csodált légifelvételeit örömmel ajánlotta fel a csatorna arculatának kialakításához, miután megismerte az OzoneNetwork küldetését" - mondta Pálmai L. Ákos az Origo Zrt programigazgató-producere. A légifelvételeket saját, belső gyártásban készült animációinkkal egészítették ki, a kapcsolódó zenét pedig az MR2 Petőfi rádió heti toplistáján szereplő, Mocsok 1 Kölyök zenekar készítette.

Forrás: [origo]

Az új arculat mellett az OzoneNetwork több saját gyártású műsorral népszerűsíti a fenntartható fejlődés és a környezetvédelem ügyét. Az Egyenlítő című napi vélemény és vitaműsorban magyar kutatók, egyetemi oktatók, környezetvédők, véleményformáló gondolkodók fordulnak meg. A naponta jelentkező OzoneGPS-ben Erőss Zsolt, Magyarország vezető expedíciós hegymászója a legérdekesebb európai és hazai zöld-innovációkat mutatja be. Néhány hónapja pedig elindult a Hogyan készül? Megmutatjuk! című heti dokumentumsorozat.

A vásárolt tartalmaknál továbbra is előnyben részesítik az európai gyártókat és várják a korszerű, magyar ismeretterjesztő filmeket. Az OzoneNetwork 2013-ban több magyar expedíciót is támogat. A nemzeti ünnepeken idén is folytatódni fog "a magyar természetfilmek napja" tematikus nap sorozat, e mellett pedig a BBC, a ZDF és más vezető dokumentumfilm gyártók korszerű technikával készült, látványos alkotásai is képernyőre kerülnek az OzoneNetwork tévében.

Forrás: [origo]

Az OzoneNetwork egy év alatt megduplázta a nézettségét és ma már csaknem 1,8 millió háztartásban nézhető - jelezte Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója. A felelősen gondolkodó vállalatok egyre szívesebben jelennek meg a csatornán - tette hozzá Kozári István kommunikációs és kereskedelmi igazgató.

Az OzoneNetwork az Origo Zrt. tulajdona.