Gyengén muzsikál az RTL Klub reggeli műsora

2013.04.11. 21:42

A TV2 reggeli műsorának nézettsége az év eleje óta folyamatos növekvő tendenciát mutat, a Mokka és a Tények Reggel a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban piacvezető a reggeli idősávban. Utóbbi április első hetében 34% fölötti közönségarányt ért el. Este az RTL Klub az úr, a reggelt viszi a TV2.

A TV2 reggeli magazinműsora, a Mokka januári átlagos közönségaránya 19,5%-os volt, míg márciusban már 20,7%-os, április első hetében pedig 22,9%-ra emelkedett.  A Mokka piaci részesedése tovább növekedett az RTL Klub új reggeli műsorának indulása óta. Március 11- április 8. között a 18-49 éves tévénézők mindössze 7,3%-a választotta az RTL Klub műsorát a 8.08 adásideje alatt - közölte a TV2. Fontos tudni, hogy a két műsor csak részben meg egymás ellen, az RTL-es program egy órával később kezdődik.

A Mokka mellett a Tények Reggel is vágtat, április első hetében a TV2 reggeli hírműsorát a 18-49 éves nézők 34,6%-a választotta, míg az azzal egy időben az RTL Klubon futó műsor 3,6% közönségarányt, az m1-en látható Ma Reggel 10% SHR-t ért el. A Tények Reggel nézettsége a Mokká-hoz hasonlóan szintén folyamatos növekvő tendenciát mutat, a hírműsor átlagos közönségaránya januárban 29%-os, míg márciusban közel 32%-os volt.

A reggeleket tehát simán elviszi a TV2, mivel az RTL új műsora Teszári Nórával és Somogyi Zoltánnal egyelőre nem kapott erőre. Az estét, a főműsoridőt már az RTL Klub uralja.