A jelenlegi széria nézőszámaival elégedett CBS már meg is rendelte a folytatást – írta a Variety. Átlagban 7,3 millió amerikai nézi az adásokat, sokan interneten követik. Az érdeklődés felkeltéséhez ezúttal is szükség volt botrányokra, már az első hetekben volt balhé antiszemita, rasszista beszólások miatt.
A veterán valóságshow itthon ugyan kiégett két évad után (épp a Való Világ győzte le), de sok országban aratott egy évtizeden át. Az USA-ban rendületlenül népszerű, igaz, a nyári időszakban vitézkedik, amikor gyengébb a kínálat, kisebb a konkurencia.
A 15. évad szeptember 18-án zár az USA-ban, a következő jövő nyáron jön. Itthon a TV2 már nem lát fantáziát a formátumban, amellyel ugyan nagyot lehetne nyerni, de bukni is, hiszen sok százmillió forintba kerülne egy új évad, és ez nem biztos, hogy visszajön reklámokból.