Új tévék indulnak, megint a lét a tét

VV5
Vágólapra másolva!
A Viacom két új csatornát hoz be pár hónap alatt, a Való Világ 6 pedig az RTL II-re kerül, hogy a nép nyomására minden kábelszolgáltató felvegye a tévét a kínálatába. Media Platform konferencia, első nap. 
Vágólapra másolva!

Erősíti magyarországi jelenlététét a Viacom, derült ki a Media Platform konferencián. A Nick JR leginkább a Minimax riválisa lehet, szándéka szerint az óvodás gyerekeket készíti fel az iskolás évekre. A célcsoport tehát a 2-6 év közti gyerekek, a műsorok közül ismertebb külföldön a Team Unizoomi, a Bubbi Gruppik vagy a Minimentők.

A gyerektévé október 1-jén indul magyar nyelven, a Paramount Channel indulását azonban még nem lőtték be pontosan, de pár hónapon belül a hazai tévés piacon lesz ez is: a 18-49-es célcsoportban vitézkedik majd, akció-, kalandfilmekkel, romantikával, thrillerrel, logikusan a stúdió termékeiből válogatva.

Biztosan indul a Való Világ hatodik évadja - derült ki a konferencián. A látogatókat egy nagyobb méretű installáció fogadta reggel 10-kor a csarnokban, amelyen 18-as karika díszelgett, egy kis ablakon pedig egyfajta peepshow-jelleggel nézhetett az arra kíváncsi üzletember tusoló nőket a korábbi szériából. Erről többet itt olvashat.

Medveczky Balázs, a Magyar Televízió Zrt. vezérigazgatója a december 15-én induló M3 csatornát népszerűsítette: a közmédia olyan mennyiségű felvétellel bír, hogy ha valaki napi 24 órában tévézne, akkor 20 év alatt sem tudná végignézni – közölte. A konferencián leadott bejátszás szerint lesz Focisuli, Delta, Nulladik típusú találkozások, Kapcsoltam, Zenebutik, de Rodolfó, Kabos Gyula is feltűnik. erről itt írtunk korábban.

Több tévés az újabb lehetséges bevételekről értekezett, és megegyezett abban, hogy a lineáris televíziózást nem kell temetni, de nem árt új bevételi módokat keresni. A konferencián megjelent a Hustler is, hogy rávegye a kábelszolgáltatókat arra, hogy felvegyék több felnőttcsatornáját a kínálatba.

A konferencia első napján több beszélgetés során is téma volt, hogy az RTL Klub és a TV2 pénzt akar kérni tartalmáért a digitális átállás teljes lezárása után. Korábban az egy euró hangzott el (per előfizető, per hó), de Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója szerint erről már nincs szó, azaz valószínűleg alá mennének. Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója úgy vélte, ha az RTL Klub 25 százalékos nézettséggel megy, akkor fair lenne, ha a kábelszolgáltatók a tartalomért fizetett összeg negyedét nekik adnák a csatornáért. A nap eseményeiről itt olvashat többet.