Némi meglepetésre a napokban a TV2 visszafogadta a médiának már kétszer hátat fordító, egyszer pedig már az Édes élet-ből is kirúgott Győzikét, nyilvánvalóan abban bízva, hogy vele tudja növelni a napi reality nézettségét. „A TV2 inkább visszavett, mert tudja, hogy a nézettség csak Győzivel az igazi!" – reklámozta magát október 6-án, amikor az Origo felhívta, hogy új szerződése részleteiről érdeklődjön. A cikket itt olvashatja.
A számok azonban makacs dolgok, makacsabbak, mint Gáspár Győző. A Nielsen adatai szerint a TV2 célcsoportjában, a 18-59-es korosztályban nagyjából háromszor annyian követik az RTL-es realityt, mint az Édes életet (a két műsor nem pont egymás ellen megy, de részben fedik egymást). A TV2 számára jó hír, hogy a 211 ezres, hétfői, totális mélypontról sikerült elmozdulni, és lassan növeli nézettségét a műsor (kedd: 242 ezer, szerda 271 ezer), de ettől függetlenül még mindig hatalmas a Celeb vagyok fölénye ebben a korosztályban is.
A 18-49-es célcsoportban hétfőn az Édes élet csak 147 ezer nézőt tudott felmutatni az RTL 616 ezrével szemben, tehát négyszer annyian figyelték Krasznai Tünde szenvedését és Aurelio ordibálását, mint Győzikét. Szerda estére a TV2 javított valamelyest (Édes élet: 191 ezer, Celeb vagyok: 750 ezer), de így is nagy a lemaradás, pedig Gáspár Győző még arra is hajlandó volt, hogy lemenjen kutyába, a szó legszorosabb értelmében.