A TV2 beperelte Győzikét

2014.12.04. 11:07

Szerződése tiltotta, Gáspár Győző mégis szerepelt az RTL Klub képernyőjén, így 10 millióra perli a TV2.

Az egykori Édes élet-szereplő azzal védekezik, hogy akaratán kívül bukkant fel a konkurens csatornán, nem tudta, hogy nyilvánosságra kerül a felvétel. Mikor felesége, Gáspár Bea Dél-Afrikában tartózkodott a Celeb vagyok, ments ki innen! táborában, videoüzenetet küldött neki a család, ami aztán bekerült a műsorba. Ezzel megszegte a TV2-vel kötött szerződést, így 10 millió forintra perli a csatorna – írja a Blikk.

"Gáspár Győző megszegte a TV2-vel kötött szerződését, a csatorna ezért érvényesíteni fogja az erre az esetre vonatkozó kitételeket. Ennek részleteiről nem adhatunk tájékoztatást, ez a szerződő felekre tartozik" - közölte a TV2 sajtóosztálya.

Szerződést szegett, beperelte a TV2Forrás: TV2